چوب حراج استمفوردبریج برای فروش ستاره ها

چلسی برای جبران ضرر ۱۲۱ میلیون پوندی باید تعداد زیادی از ستاره‌های خود را در تابستان بفروشد.

گزارش‌های مالی فصل ۲۲-۲۰۲۱ باشگاه چلسی حاکی از ضرر ۱۲۱ میلیون پوندی است. تاد بولی، مالک امریکایی چلسی برای ایجاد تعادل بین حساب و کتاب باشگاه به شدت تحت فشار است چرا که خطر محرومیت‌های ناشی از نقض فیرپلی مالی، چلسی را تهدید می‌کند.

آبی‌ها با احتساب هزینه حیرت‌انگیز ۵۴۵ میلیونی در نقل و انتقالات طی دو فصل گذشته در مجموع ۲۷۴ میلیون پوند ضرر کرده‌اند. آن‌ها مجبور هستند تعدادی از بهترین بازیکنان خود را برای کاهش ضرر به حد استاندارد و فرار از محرومیت‌های احتمالی به فروش برسانند.

باشگاه چلسی تا ۳۰ ژوئن (۹ تیر ۱۴۰۲) فرصت دارد تا میزان ضرر خود را به زیر سقف مجاز ۱۰۵ میلیون پوند طی سه سال برساند. این کار با فروش تعدادی از بازیکنانی باید انجام بگیرد که در حالت عادی باشگاه هیچ تمایلی به از دست دادن آن‌ها ندارد.

سودآورترین ستاره‌های چلسی در این مقطع بازیکنانی، چون میسون مانت، تروه چالوبا، کانر گلگر، روبن لوفتوس چیک و کالوم هادسون اودوی خواهند بود که هیچ هزینه‌ای برای باشگاه در زمین نقل و انتقالات ندارند.

ستاره‌های سرشناس‌تری، چون متئو کواچیچ، ادوارد مندی، حکیم زیاش و کریستین پولیشیچ هم در این بازی ناخواسته حضور خواهند داشت. باشگاه چلسی در حال حاضر یک پیشنهاد خرید ۷۰ میلیون پوندی برای بن چیلول از سیتی دریافت کرده است. این باشگاه باید تمامی نقل و انتقالات خود را تا ۳۰ ژوئن نهایی کند تا ارقام تبادل شده در آمار فصل ۲۳-۲۰۲۲ لحاظ شود.

برچسب ها: چلسی ، باشگاه چلسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار