مشکلات روستا‌های خوزستان را به صورت میدانی بررسی خواهیم کرد

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: بازدید از روستا‌های خوزستان و ایجاد ارتباط با مردم این مناطق و جمع آوری مطالبات آن‌ها از جمله برنامه‌های مهم سال جاری دفتر امام جمعه اهواز است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد گفت: بنای ما این است که امسال تمامی روستا‌های استان را بازدید کنیم و از نزدیک با مردم ملاقات داشته باشیم که مطالبات آن‌ها را پیگیری کنیم؛ امروز نخستین سفر به روستا‌های استان را از شهرستان باوی شروع کردیم که از نزدیک با مردم روستا‌های این شهرستان نیز دیدار و گفتگو داشتیم.

او می‌گوید: برخی روستا‌های این شهرستان نیازمند آب شرب پایدار بودند، برخی از مردم آب آشامیدنی را می‌خریدند و از یکسری مشکلات دیگر نیز مطلع شدیم که این موارد جمع آوری شده تا به مسئولان مربوطه اطلاع رسانی شود.

امام جمعه اهواز گفت: تاکنون به شهرستان‌های مختلف استان سرکشی انجام گرفته، اما بازدید از روستا‌ها زیاد نبوده و با توجه به جمعیت قابل توجه روستاها، رسیدگی به مشکلات اهالی در اولویت است.

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: برای سال جاری در نظر داریم که آمایش سرزمینی از روستا‌های استان تهیه کنیم و دیدار‌های مردمی بیشتری در روستا‌ها صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ائمه جمعه جایگاه اجرایی ندارند، اما طبق دستور مقام معظم رهبری باید ارتباط تنگاتنگی با مردم داشته باشیم و مطالبات و مشکلات مردم را بشنویم و به مدیران استانی و ملی ابلاغ کنیم.

امام جمعه اهواز می‌گوید: در دیدار‌هایی که با مردم داریم قول نمی‌دهیم، اما تمامی موارد و مطالبات را جمع آوری می‌کنیم و در خصوص مواردی که امکان انجام اقدامات لازم وجود داشته باشد، تمام تلاشمان را برای تحقق خواسته مردم بکار خواهیم گرفت.

به گفته او برخی روستا‌ها پنج خانوار بیشتر نیستند و برای خدمات رسانی بهتر به مردم این روستا‌ها نیاز است که به روستا‌های بزرگتر ملحق شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.