کشتی تفریحی در سد گلابر زنجان لنگر می‌اندازد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایجرود گفت: با تکمیل اقامتگاه‌ها و سوئیت‌ها، کشتی تفریحی و اقامتی در سد گلابر شهرستان لنگر می‌اندازد.

محمود باقری رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایجرود با بیان اینکه میراث فرهنگی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری اعلام آمادگی کرده است، گفت: خوشبختانه در منطقه تفریحی گلابر سرمایه‌گذاری عظیمی انجام گرفته است که امیدواریم در آینده نه چندان دور، این منطقه به یک محل پر رفت و آمد به لحاظ حضور گردشگران تبدیل شود.

وی به برخی از امکانات تفریحی و رفاهی منطقه گلابر اشاره کرد و گفت: خریداری کشتی تفریحی با ظرفیت ۱۰۰ نفر از مهمترین سرمایه‌گذاری‌های انجام گرفته است.

باقری با بیان اینکه ۳۰ تخت داخل کشتی آماده سازی و برای تکمیل این کار یک میلیارد تومان هم تسهیلات پرداخت شد، اضافه کرد: مدت ماندگاری کشتی در روی آب ۲ ساعت است و در این مدت از طریق سوئیت و اقامتگاه از مسافران پذیرایی خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ایجرود با بیان اینکه پس از انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذار با اداره آب شهرستان و تکمیل ۳۰ درصد کار مانده، این کشتی به روی آب خواهد رفت، ادامه داد: به طور قطع وجود این کشتی موجب جذب گردشگران بسیاری به شهرستان خواهد شد.

گلابر یکی از چهار سد مهم استان زنجان محسوب می شود که در ۵۰ کیلومتری جنوب غربی شهرستان زنجان، پنج کیلومتری شهرستان ایجرود و سه کیلومتری روستای گلابر بر روی رودخانه سجاسرود احداث شده‌ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.