سرمربی تیم ملی کنیا:

داور ورق بازی را به نفع ایران برگرداند

سرمربی تیم ملی کنیا گفت: بعد از گل اول ما، بازی عوض شد و داور ورق را عوض کرد و همه چیز را به تیم ایران داد.

انگین فیرات سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا درباره  شکست ۲ بر یک تیمش برابر تیم ملی  ایران اظهار کرد: ما حدود یک سال و نیم است که هیچ بازی نداشتیم و برخی از بازیکنان برای نخستین بار بود که در کنار ما حضور داشتند. انتظار داشتیم که مشکلاتی در حفظ توپ و کنترل بازی داشته باشیم که به نظرم طبیعی بود، چون حدود یک سال و نیم بود که بازی نکرده بود.

او ادامه داد: ضمن اینکه قبل از آن هم مقابل هواداران بازی نکرده بودیم، چراکه درگیر ویروس کرونا بودیم. زمانی که می‌خواستیم به ایران بیاییم می‌دانستیم که این مشکلات را داریم. از فدراسیون ایران هم تشکر می‌کنم و به نظرم همه چیز نرمال و خوب بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا خاطرنشان کرد: می‌دانستیم که ایران تیم قدرتمندی است و چگونه باید مقابل این تیم بازی کنیم. می‌خواستیم از بازی‌سازی بازیکنان ایران جلوگیری کنیم و سپس برنامه‌های خود را اجرا کنیم. در اکثر زمان مسابقه تیم ایران بازی را کنترل کرد و این موضوع عجیبی نبود و انتظار این اتفاق را هم داشتیم.

فیرات ادامه داد: در نیمه اول ایران شانس‌های زیادی داشت و ما سعی کردیم مقابل ایران دفاع کنیم. وقتی ما در این بازی به گل رسیدیم همه چیز تغییر پیدا کرد. دقیقاً همان لحظه بود که بازی عوض شد و داور ورق را عوض کرد و همه چیز را به تیم ایران داد. در صحنه گل دوم تیم ایران خطایی که باید به ما داده می‌شد به سود ایران گرفته شد و پس از آن هم داور کارت‌های زرد بی‌موردی را به بازیکنان داد.

او گفت: نظر من این است با وجود اینکه ایران در اکثر مواقع صاحب توپ و میدان بود، اما بازی باید با نتیجه مساوی تمام شد و تساوی نتیجه عادلانه‌تری بود. برای بازیکنان ماخیلی سخت است که مقابل ایرانی‌ها قرار بگیرند، چون بازیکنان ایران سطح بسیار بالایی دارند. از ایرانی‌ها تشکر می‌کنم؛ من دوستان زیادی در اینجا دارم و به کنیایی‌ها هم گفته‌ام که ایرانی‌ها چه آدم‌های خوبی هستند. فکر می‌کنم هر ۲ طرف از چیزی که به دست آورده‌اند راضی هستند. برای تیم ایران در جام ملت‌های آسیا هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.