سازش پرونده اختلاف بین پزشکی و متهمین در دزفول

رئیس دادگستری دزفول گفت: با همت اعضای شورای حل اختلاف شعبه روستایی این شهرستان، ستاد صبر و همیاران صلح، پرونده بسیار مهم اختلاف بین پزشکی و متهمین پس از ۸ سال منتهی به صلح و سازش شد.

فیصل مزرعه گفت: سال ۹۳ یکی از پزشکان در دزفول با افرادی اختلافی پیدا می‌کند و مدتی بعد این افراد اقدام به ربودن، آزار و اذیت پزشک می‌کنند و پس از ۸ روز تلاش شبانه روزی ضمن دستگیری متهمین، فرد ربوده شده نیز آزاد می‌شود.

او می‌گوید: پس از تشکیل و رسیدگی به پرونده در دادگاه کیفری، با توجه به ابراز ندامت مجرمین از بزه خود و درخواست بخشش خانواده آنان از سوی پزشک و همچنین ضمن بررسی موضوع، این پرونده پس از گذشت سال‌ها جهت صلح و سازش به شعبه روستایی بنوارحسین شورای حل اختلاف دزفول ارجاع داده می‌شود.

رئیس دادگستری دزفول گفت: با تلاش فراوان ستاد صبر، اعضای شورای حل اختلاف در پویش به حرمت امام رئوف می‌بخشم و برگزاری جلسات متعددی با شاکی، حضور در محل کار وی و ساعت‌ها گفتگو، موفق به جلب رضایت او شده اند و با این رضایت تمامی پرونده‌ها موجود در دادسرا و دادگاه مختومه شد.

مزرعه گفت: ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های مهم به منظور تحقق سیاست‌های قوه قضائیه و سند تحول قضایی یکی از برنامه‌های مهم و کاربردی دادگستری دزفول در سال ۱۴۰۲ می‌باشد که تلاش می‌کنیم با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها آمار عملکرد مصالحه‌ها را گسترش و افزایش نمائیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار