توقف ساخت و ساز تغییرکاربری غیرمجاز در تفت

مدیرجهادکشاورزی تفت از توقف ساخت و ساز ۸۰ فقره تغییرکاربری غیرمجاز از سوی گشت یگان حفاظت اراضی کشاورزی شهرستان تفت، از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

جعفری مدیرجهادکشاورزی تفت گفت: برای اجرای قانون حفظ اراضی زراعی و باغی، شناسایی و برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی و تداوم اجرای احکام ۸۰ فقره اخطار، توقف ساخت و ساز و جمع آوری ادوات ساخت و ساز با هماهنگی پاسگاه محل وقوع جرم در شهرستان تفت صورت گرفته است.

فلاح تفتی کارشناس یگان حفاظت اموراراضی شهرستان تفت نیز افزود: به موارد شناسایی شده طبق تبصره یک ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، توقف عملیات ساخت و ساز غیر مجاز از قبیل صدور اخطاریه و دیوارنویسی با اسپری رنگی ابلاغ شده است.

او تصریح کرد: طبق تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها ۲۰ مورد تغییر کاربری شناسایی شده از اراضی زراعی منطقه خانی آباد و گلویک روستای علی آباد پیشکوه با دستور دادستان شهرستان تفت در خصوص نظم و امنیت، قلع و قمع مستحدثات انجام گرفته است و مابقی تغییرکاربری‌های شناسایی شده طبق ماده سه قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها بعد از انجام سایر اقدامات اداری به مرجع قضایی ذی ربط ارسال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار