اهدای کتاب به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریال در آذربایجان شرقی

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از اهدای کتاب به ارزش ۱۱ میلیارد و ۶۲۸ میلیون و ۸۷۷ هزار ریال در طول سال ۱۴۰۱ توسط این سازمان به نهاد‌های مختلف استان خبر داد.

آقای بلاغی اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با همراهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در جامعه در طول سال ۱۴۰۱ صد‌ها عنوان کتاب را به نهاد‌های مختلف اهدا کرد.

وی افزود: این کتاب‌ها در طول سال ۱۴۰۱ به کتابخانه‌ها، مراکز فرهنگی و هنری، مساجد و اماکن مذهبی، ادارات، نهاد‌ها و موسسات، مراکز آموزشی و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه‌ در سطح تبریز و شهرستان‌های استان اهدا شد.

آقای بلاغی با اشاره به موضوعات کتاب‌ها گفت: کتاب‌های اهدایی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، تاریخی، علمی و دینی  بود که به فراخور درخواست توسط این اداره کل در اختیار نهاد‌های یاد شده قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت مقوله کتاب و کتابخوانی خاطر نشان کرد: تقویت فرهنگ مطالعه در سنین کودکی و نوجوانی باعث می‌شود تا مطالعه به یک رفتار در فرد تبدیل شود و از این رو برای فرهنگ‌سازی در این راستا تمهیداتی از سوی اداره کل اندیشیده شده و در طول سال اجرا خواهد شد.

 وی تاکید کرد: جریان‌سازی در حوزه کتاب و مطالعه مستلزم عزم عمومی و همراهی نهاد‌های متولی و اصحاب فرهنگ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار