دستگیری سارق مسلح و کشف خودروی سرقتی مسافر نوروزی در ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سارق مسلح و کشف خودروی سرقتی مسافر نوروزی در کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو در هفتم فروردین ماه سالجاری از مسافر نوروزی در محور‌های مواصلاتی شهرستان ایرانشهر، بلافاصله شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی ایرانشهر با استفاده از شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی و سرنخ‌های موجود در صحنه، خودرو سرقتی را در یکی از محلات این شهرستان شناسایی کرده و تحت تحقیب و مراقبت خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس به راننده خودرو دستور ایست داده که راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس به سرعت خود افزوده و قصد متواری شدن از صحنه را داشت.

وی گفت: پلیس ایرانشهر در یک عملیات دقیق و فنی پلیسی خودرو را متوقف و سارق را دستگیر و خودرو مسروقه را به مال باخته تحویل دادند.

سردار جلیلیان با بیان اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح بکاربرده در این سرقت‌ها و سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد خاطر نشان کرد: سارق با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار