فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با اشاره به اینکه ایجاد امنیت نیازمند مشارکت آحاد جامعه است گفت:پلیس شهرستان با برهم زنندگان امنیت عمومی شهروندان با قاطعیت برخورد می‌کند.

سرهنگ امیر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: پلیس در تعطیلات نوروزی در کنار مردم و با حمایت اقشار جامعه در صدد ایجاد امنیت پایدار در سطح شهرستان است.

وی اظهار کرد:اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و انضباط ترافیکی ویژه‌ در ایام سال جدید و همزمان با تعطیلات نوروزی به منظور ایجاد رفاه شهروندان به مرحله اجراء گذاشته شده است.

وی برخورد با بر هم زنندگان امنیت عمومی را یکی از اهداف پلیس شهرستان دانست و بیان کرد: با هماهنگی مقام قضائی با هنجار شکنانی که بخواهند با اقدامات خود امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند برخورد خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش راه اندازی گشت‌های کوهستان در مراکز تفریحی را از برنامه‌های پلیس در نوروز ۱۴۰۲ دانست و مطرح کرد: پلیس از محل اسکان شهروندان و مسافران در چادر‌های مناطق کوهستانی سرکشی و جوابگوی نیاز‌های پلیسی گردشگران خواهد بود.

وی گفت: به همشهریان و مسافران توصیه می‌کنیم از برپایی چادر بصورت انفرادی در مناطق پرت و دور افتاده خودداری نموده و در صورت هر گونه نیاز پلیسی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ با ما در میان بگذارند.

وی با تاکید براینکه گشت‌های پلیس در طول ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات انتظامی به شهروندان است، اظهار کرد: از همشهریان می‌خواهیم با رعایت اصل خود مراقبتی پلیس را در ایجاد امنیت یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.