«اوپنهایمر»؛ فیلم تحسین شده از سوی «مت دیمون»

«مت پیج دیمون» بازیگر، تهیه کننده و فیلمنامه نویس آمریکایی، درمورد ساخته جدید نولان و بازی کیلین مورفی در آن، توضیحاتی داد.

به نقل از ورایتی، «مت دیمون»، فیلم «اوپنهایمر» و بازی «کیلین مورفی» در آن را شاهکار و خارق العاده دانست و این بازیگر که در نقش اصلی این فیلم ظاهر شده است را تحسین کرد.

دیمون گفته است که اگرچه «اوپنهایمر»، فیلم طولانی و سه ساعته است ولی با این وجود فیلمی فوق العاده  است.

مت دیمون که روی فرش قرمز فیلم «هوا» حضور داشت به تازه‌ترین ساخته «کریستوفر نولان» پرداخت و گفت که «کیلین مورفی» دقیقاً همان چیزی است که می‌خواهید باشد.

«مت دیمون» در فیلم «هوا» یا «ایر» با «بن افلک» همکاری کرده است و تاریخچه‌ای از کمپانی موفق نایک را به نمایش می‌گذارد و دیمون در نقش مدیر اجرایی نایک ظاهر شده و قرار است این فیلم در ۵ آوریل اکران شود.

«کیلین مورفی» در کارنامه کاری اش سابقه همکاری چندین ساله با «کریستوفر نولان» را دارد و در فیلم «اوپنهایمر» این کارگردان نیز، در نقش رابرت اوپنهایمر، فیزیکدان نظری ظاهر شده است که مدیر پروژه منهتن بود و از او به عنوان پدر بمب اتمی یاد می‌شد.

«اوپنهایمر»؛ فیلم تحسین شده از سوی «مت دیمون»

از دیگر بازیگران «اوپنهایمر» می‌توان به امیلی بلانت، فلورانس پیو، بنی سفدی، رابرت داونی جونیور، دین دیهان، متیو مدوین، کنت برانا، رامی ملک و... اشاره کرد.

گفتنی است که فیلم «اوپنهایمر» با ۳ ساعت زمان ساخت، عنوان بلندترین فیلم کریستوفر نولان را از آن خود کرده است که پس از آن، فیلم‌های «میان ستاره ای» با ۲ ساعت و ۴۹ دقیقه و «شوالیه تاریکی برمی خیزد» با ۲ساعت و ۴۵ دقیقه در فهرست بلندترین فیلم‌های سینمایی قرار می‌گیرند.

قرار است تازه‌ترین ساخته نولان از ۲۱ جولای در سینما‌ها به نمایش درآید و این فیلم، نخستین همکاری او با یونیورسال پیکچرز پس از سال‌ها همکاری با کمپانی برادران وارنر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار