آیت‌الله فلاحتی:

مسئولان فرهنگی گیلان برای مقابله با ناهنجاری‌ها به طور جدی ورود کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مسئولان فرهنگی برای مقابله با ناهنجاری‌ها اتاق اندیشه‌ورز تشکیل دهند و جدی ورود کنند.

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به تمرکز دشمن بر عرصه فرهنگ گفت: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی شاهد فراز و نشیب‌های مختلفی بوده‌ایم، اما این انقلاب توانست بر تمام فشار‌های دشمنان فائق آید و در آینده نیز چنین خواهد شد.

او مشکلات عرصه فرهنگی را سخت‌تر از سایر عرصه‌ها دانست و افزود: یکی از دلائلی که باعث شد برخی کشور‌ها از آرمان‌های خود فاصله بگیرند، ترویج اباحه‌گری در عرصه فرهنگ و مسائل مرتبط بوده است.

به گفته امام جمعه رشت، جمهوری اسلامی از پایه‌های مستحکم دینی و مردمی برخوردار است و به دشمن اجازه ضربه وارد کردن در هیچ عرصه‌ای را نخواهد داد، اما باید بیدار و هوشیار باشیم.

آیت‌الله فلاحتی نقش مردم و دغدغه‌مندان جامعه در سامان‌بخشی امور را مورد اشاره قرار داد و گفت: مسئولان، نیرو‌های مسلح و مدیران ارشد خود را سپر درد‌ها و نگرانی‌های مردم می‌دانند، اما هرجا که مردم در صحنه بودند، موفق‌تر بوده‌ایم.

او تصریح کرد: راهکار‌ها و حرکات ما برای مقابله با ناهنجاری‌ها باید منطبق با حاکمیت و ارزش‌ها باشد تا منجر به سوء استفاده دشمن نشود و از مسئولان فرهنگی استان هم انتظار می‌رود اتاق‌اندیشه‌ورز و قرارگاه در این زمینه تشکیل دهند و جدی ورود کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.