بازدید بیش از ۹۰ هزار میهمان و گردشگر از سد دز اندیمشک

مدیرعامل شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز اندیمشک گفت: در تعطیلات نوروزی بیش از ۹۰ هزار میهمان و گردشگر نوروزی از سد دز در شمال شرقی شهرستان اندیمشک بازدید نمودند.

سعید رئوفی نسب مدیرعامل شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز اندیمشک می‌گوید: در کنار وظایف ذاتی سد دز در تولید انرژی، مدیریت ذخیره آب و کنترل سیلاب از روز ۲۵ اسفندماه پارسال با استقبال گسترده مهمانان نوروزی مواجه شدیم و به منظور رفاه حال آن‌ها نسبت به پذیرش و بازدید این افراد اقدامات لازم انجام شد.

او گفت: از روز پنجشنبه ۲۵ اسفند تا پایان امروز بیش از ۹۰ هزار نفر از مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور از سد دز و جاذبه‌های گردشگری آن دیدن کردند.

مدیرعامل شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز اندیمشک  ادامه داد: منطقه کوهستانی، جاده زیبا و صعب العبور، دیواره شگرف و دریاچه سد دز که این روز‌ها پس از بارش‌ها و نزولات آسمانی جلوه زیبایی به خود گرفته از جمله دیدنی‌هایی است که مورد توجه گردشگران نوروزی قرار می‌گیرد و سد دز را به یکی از جذاب‌ترین مناطق گردشگری خوزستان مبدل نموده است.

آقای رئوفی نسب  گفت: واحد‌های مختلف شرکت اعم از حراست، فنی، بهره برداری، خدمات، روابط عمومی و ... در قالب ستاد استقبال از مهمانان نوروزی، با تلاش بی وقفه شرایط بازدید از سد دز را مهیا نموده و کار استقبال و مشایعت میهمانان نوروزی را به نحو شایسته انجام دادند و میهمانان با رضایت خاطر لحظات خاطره انگیزی را از این سفر تجربه کردند.

 امروز ۱۰ فروردین بازدید عمومی هموطنان از سد دز پایان یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.