خان‌محمدی گفت: امسال با عزمی جدی در صدد ارتقای سرانه فضا‌های آموزشی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گام بر می‌داریم.

حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از پروژه‌های عمرانی آموزشی ۱۲ کلاسه شهید خضری اورامان، مدرسه ۶ کلاسه حسین‌آباد شهرستان سروآباد، مدرسه ۱۲ کلاسه شهرک موسک و اردوگاه ۱۴ هکتاری امام علی (ع) شهرستان مریوان بازدید و در جریان آخرین وضعیت این پروژه‌های نیمه تمام قرار گرفت.

وی از اختصاص اعتبار برای تکمیل و بهسازی این پروژه‌های نیمه تمام خبر داد و گفت: اعتبارات لازم از مجاری قانونی در اختیار اداره کل نوسازی استان کردستان قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همچنین در این سفر کلنگ احداث پژوهش سرای دانش‌آموزی شهرستان مریوان که توسط یکی از موسسات خیریه تامین اعتبار شده است، را بر زمین زد و افزود: سازمان نوسازی مدارس سالانه امکان تحویل ۳۰ هزار کلاس درس به دستگاه تعلیم و تربیت کشور را دارد.

وی با اشاره به وجود ۱۰۵ هزار مدرسه و ۵۴۰ هزار کلاس درس در کشور خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۴ هزار و ۵۰۰ کلاس درس تحویل دادیم و امسال نیز سازمان نوسازی مدارس با عزمی جدی در صدد ارتقای سرانه فضا‌های آموزشی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کشور به ویژه استان کردستان - شهر مریوان و سروآباد گام برمی‌داریم.

خان‌محمدی در ادامه در هنرستان کاردانش شهرستان مریوان حضور یافت و از نزدیک در جریان اجرای طرح شهید عجمیان در قالب قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی قرار گرفت و تصریح کرد: تلاش‌های گروه‌های جهادی سبب ایجاد شادابی، تغییرات و تجهیز مدارس شده و هر ساله با کمک این عزیزان بسیاری از مدارس سطح کشور به صورت رایگان آماده استفاده در سال جدید خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.