تأکید سپاه قدس گیلان بر حفظ وحدت در حوزه فرهنگی

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر حفظ وحدت در حوزه فرهنگی گفت: مسئولان در استان نباید وحدت جامعه را از بین ببرند.

سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سال جدید با بیان اینکه دشمن روی نقاط ضعف ما برنامه‌ریزی کرده است، گفت: باید این موارد طبق منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اصلاح شود.

او با تأکید بر حفظ وحدت در حوزه فرهنگی افزود: در تصمیمات خود باید این موضوع را در نظر بگیریم که نظام دچار چالش نشود و مسئولان در استان نیز نباید وحدت جامعه را از بین ببرند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از دو قطبی کردن جامعه تصریح کرد: مسائل فرهنگی باید با همراهی مردم حل و فصل شود.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه مسئله حجاب چند بعدی است، گفت: باید کار جهادی در این خصوص صورت گیرد.

تقویت دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی گیلان با رویکرد کار قرارگاهی و جهادی

رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان نیز از تقویت دبیرخانه این شورا با کار قرارگاهی و جهادی خبر داد و گفت: لازم است تولید محتوا‌های فرهنگی و رسانه‌ای با محوریت زیست عفیفانه در دستور کار نهاد‌های فرهنگی قرار گیرد.

او افزود: فعالیت‌های فرهنگی، نسخه شفابخش بن بست‌ها و مشکلات جامعه است و لازم است برنامه ریزی‌ها برای گام نهادن در این بستر که قانون نیز بر آن تأکید دارد، استوار شود.

رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان شورای فرهنگ عمومی را یکی از محمل‌هایی دانست که با بهره گیری از خرد جمعی، به بررسی مشکلات جامعه پرداخته و با یافتن راهکارهایی، نسبت به رفع آن‌ها اقدام می‌کند.

ثقتی تشکیل جلسه استانی شورای فرهنگ عمومی گیلان در نخستین روز‌های سال جدید را نشانگر عزم جدی متولیان در جهت دهی به موضوعات فرهنگی جامعه دانست و ابراز اطمینان کرد این شورا، امسال، پربارتر و تأثیرگذارتر از سال گذشته فعالیت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.