ایجاد دهکده‌های تندرستی در چهاردانگه ساری

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از ایجاد دهکده‌های تندرستی در بخش چهاردانگه ساری خبر داد.

صادق برزگر مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در جلسه شورای اداری بخش چهاردانگه در کیاسر با بیان اینکه دهکده‌های تندرستی در بخش چهاردانگه ساری ایجاد می‌شود، گفت: تلاش داریم به نحو احسنت از ظرفیت‌های این منطقه به‌صورت بالفعل استفاده کنیم.

او با اعلام اینکه اقدامات بسیار خوبی برای منطقه چهاردانگه در حوزه گردشگری صورت گرفت، افزود: یکسری پروژه‌ها در این منطقه از اولویت‌های بالایی برخوردار است.

برزگر یکی از پروژه‌های بخش چهاردانگه را سایت موزه وستمین که منحصر بفرد و متعلق به دوره اشکانی است برشمرد؛ گفت: تلاش است این سایت موزه دوره اشکانی به ثبت جهانی برسد.

او افزود: در سایت موزه وستمین تاکنون ۴ میلیارد تومان هزینه و در سال جاری ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت.

برزگر گفت: سال گذشته با همکاران وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خصوص سایت موزه وستمین جلسه‌ای برگزار شد تا بتوانیم در بحث اعتبارات تخصیص خوبی دریافت کنیم.

او یکی دیگر از اقدامات انجام شده و حائز اهمیت را پروژه چشمه سورت عنوان کرد و افزود: چشمه سورت یک دریاچه منحصر بفرد و یک ظرفیت بسیارخوب است که می‌تواند این منطقه را برند کند.

برزگر به کاوش دیوار تاریخی چهاردانگه اشاره کرد و افزود: برای کاوش دیوار تاریخی ۸۲ میلیون تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار