ثبت ۶۶ هزار نفر روز اسکان در مدارس و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۶۶ هزار نفر روز اسکان در مدارس و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان ثبت شده است.

فردین یاوری معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : از ابتدای تعطیلات نوروزی تا روز گذشته (۱۰فروردین) ۵۷۰۰ خانوار در مدارس و خانه‌های معلم کرمانشاه اسکان پیدا کرده‌اند.

وی گفت: در این مدت ۲۴ هزار نفر میهمان اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان کرمانشاه شده‌اند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: بیشترین اسکان میهمانان نوروزی را در شهرستان کرمانشاه شاهد بوده‌ایم.

یاوری ادامه داد: نوروز امسال ۱۰۸ مرکز توسط آموزش و پرورش استان کرمانشاه برای اسکان میهمانان نوروزی آماده شده که شامل ۸۶۳ کلاس درس و سه خانه معلم به ظرفیت ۸۹ اتاق در شهر کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه اسکان فرهنگیان و دیگر متقاضیان در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد، یادآور شد: متقاضیان باید برای ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی به سامانه اسکان میهمانان فرهنگی به نشانی https://eskan.medu.ir/Site/eskanmeduir/ مراجعه و نسبت به ثبت نام و رزرو اینترنتی محل اسکان خود اقدام کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار