تجربه یک تجربه‌گر در برنامه «زندگی پس از زندگی»؛

انرژی نماز را برای اولین‌ بار حس کردم

در این قسمت از برنامه «زندگی پس از زندگی» تجربه‌گر درباره خواندن نماز و انرژی ناشی از آن گفت: آن شب برای اولین‌بار انرژی نماز را حس کردم.

قسمت نهم فصل جدیده «زندگی پس از زندگی» ادامه صحبت‌های خانمی از کشور افغانستان بود که تجربه نزدیک به مرگ را پشت سر گذاشته بود. این تجربه‌گر با بیان اینکه بعد از یک سال نماز نخواندن احساس سنگینی به من دست داد، گفت: یک شب فوق‌العاده حالم بد بود و نمی‌فهمیدم که چگونه سنگینی روحم را تخلیه کنم.

به گفته این فرد، ناخودآگاه وضو گرفتم و جانماز انداختم تا نماز بخوانم. بعد از راز و نیاز با خدا احساس سبکی به من دست داد و برای اولین‌بار انرژی نماز را حس کردم.

«زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراست که شبکه چهار سیما برای لحظات افطار تدارک دیده است. این برنامه روایت افرادی است که در تجربه مرگ تقریبی از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه مهمان روایت‌های تجربه‌گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

هر فصل از این برنامه در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است. پیش از این، سه فصل از «زندگی پس از زندگی» در سال‌های ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در ایام ماه مبارک رمضان پیش از افطار پخش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار