دستگیری عامل تیراندازی در کمتر از ۲۴ ساعت در چابهار

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به سمت یک شهروند در کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان چابهار خبرداد.

 سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی اعلام یک مورد تیر اندازی به سمت شهروندی در یکی از روستا‌های شهرستان چابهار موضوع دستگیری عامل یا عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

  فرمانده انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: در این راستا با اقدامات فنی صورت گرفته توسط ماموران پلیس در نهایت، عامل اصلی این تیراندازی شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در کمتر از ۲۴ ساعت در یکی از محلات این شهرستان دستگیر و از وی یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و ۴ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

 این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کرده، بیان داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی گردیدند.

  سردار جلیلیان درپایان خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار