استاندار یزد در نشست مشترک با فرهیختگان شهرستان بهاباد مشکلات این شهرستان را بررسی کرد.

استاندار یزد در نشست مشترک با جمعی از فرهیختگان و معتمدین شهرستان بهاباد پیگیری و حل مسائل شهرستان‌های کمتر برخوردار را یکی از وظایف مهم هر دولت عدالتخواه و مردمی دانست و توجه ویژه به شهرستان‌های کمتر برخوردار و تحول در سیمای آن‌ها از رویکرد‌های جدی تیم مدیریتی استان برشمرد.

فاطمی اظهار داشت: مناطق کمتر برخودار در اولویت سفر‌های دور اول استاندار بود و امسال نیز در سفر‌های دور دوم و برای فرصت بیشتر برای گفتگو با مردم، سفر دو روزه انجام می‌شود تا فرصت بیشتری داشته باشیم و بتوانیم بخشی از این نابرابری‌ها را برطرف کنیم.

فرمانداربهاباد در این نشست گفت: بیش از ۷۰ درصد از ۶۶ مصوبه سفر‌های استانی استاندار به بهاباد دراین شهرستان محقق شده است.

تیموری به مسائل ومشکلات شهرستان درحوزه‌های مختلف ازجمله بهداشت وسلامت، آموزش و پرورش و مسکن جوانان و جاده ومعادن اشاره کرد و خواستار پیگیری این مشکلات شد.

صباغیان نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی از تصویب قانون ویژه معلولان درمجلس خبرداد و گفت: به معلولان جسمی شدید که توانایی کارندارند حقوق پرداخت خواهدشد.

پرداخت عوارض معادن، جاده بهاباد - دربند، جاده بهاباد- سه چاهون به بافق، گازرسانی به برخی روستا‌ها و خاموشی چاه‌های کشاورزی از جمله مشکلاتی بود که مسئولان و معتمدین شهرستان بهاباد با استاندار در میان گذاشتند.

استاندار یزد گفت: شهرستان‌های کمتر برخوردار در حوزه آموزش و پرورش و سلامت فاقد امکانات لازم هستند و دو دلیل اصلی مهاجرت نیز همین است و هنگامیکه این دو مورد تامین باشد بسیاری از افراد در منطقه خود خواهند ماند و حتما این دو مسیله و درخواست شما را دنبال خواهیم کرد.

فاطمی در مورد چاه‌های کشاورزی و قطعی برخی از ایام سال که مورد گلایه نماینده کشاورزان بهاباد بود نیز اظهار داشت: این موضوع دغدغه همه کشاورزان است و باید بازنگری در این مورد اتفاق بیفتد.

وی افزود: افتخار هر منطقه علما و بزرگان آن منطقه هستند و این افراد در حوزه علمیه و دانشگاه و مدرسه تربیت شده اند و لذا حتما از محل اعتبارات استانی و همچنین مسئولیت‌های اجتماعی به مسائل اجتماعی و فرهنگی و بویژه آموزش و پرورش بهاباد کمک خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار