جمهوری اسلامی تبلور اتحاد یک ملت بود/ تبیین دستاورد‌های انقلاب رسالت اصلی جوانان است

فرماندار تفتان گفت: رأی آری ملت ایران خط بطلانی بر تمام رنج‌هایی بود که مردم مظلوم ایران طی سال‌ها حکومت طاغوت متحمل شده بودند.

علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان بمناسبت روز جمهوری اسلامی  به دستاورد‌های مهم جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: بعد از رای بیش از ۹۸/۲ درصد مردم به جمهوری اسلامی روز به روز کشور ما در حال فتح قله‌های موفقیت و پیشرفت بوده است دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری در تمامی عرص‌های فرهنگی، علمی، پزشکی و... نتیجه اعتماد مردم به نظام و انتخاب درست آن‌ها است.

وی اظهار کرد: جوانان و نوجوانان باید بدانند در سال ۱۳۵۸ مردم چگونه با شوق پای صندوق‌های رأی رفتند و با رأی خود آروزی دیرینه تمامی ملت که حکومت اسلامی بود را محقق ساختند.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی حق انتخاب با مردم است و این بزرگترین نشانه مردم سالاری در یک حکومت می‌باشد که مردم تعیین کننده سرنوشت خود هستند.

فرماندار شهرستان تفتان تصریح کرد: شکست و ناکامی اتفاقات و نقشه‌های براندازانه دشمنان در کشور توسط مردم نشان داد این ملت همان ملت سال ۵۸ بوده و هستند و با تمام وجود پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب مانده اند.

وی در پایان تبیین دستاورد‌های نظام و انتخاب مردم در سال۵۸ را وظیفه نسل جوان برای ادامه راه دانست و گفت: برای محقق شدن بیشتر اهداف و آرمان‌های انقلاب باید جهاد تبیین در تمامی عرصه‌ها پررنگ‌تر از گذشته انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار