۱۲ فروردین تبلور اراده و خواست قلبی مردم در تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت:۱۲ فروردین تبلور اراده و خواست قلبی مردم در تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

عباس صفدری  گفت: ۱۲ فروردین به تعبیر امام راحل نخستین روز حکومت الله است، از این رو جزو اعیاد مذهبی و ملی ماست.

وی با اشاره به اینکه روز ۱۲ فروردین نقطه عطف تاریخ انقلاب و روز زنده شدن اسلام و حضور مردم در اداره کشور و یوم الله ملت ایران است، گفت: مردم ایران در ۱۲ فروردین پایه‌های جمهوری اسلامی ایران را مستحکم کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: به برکت انقلاب اسلامی دستاورد‌های زیادی در بخش‌های مختلف خلق شده و ایران قبل از انقلاب که در اوج وابستگی بود بیگانگان بود امروز در بسیاری از بخش‌ها به توانمندی و خودکفایی رسیده و این‌ها در شرایط اوج تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان حاصل شده است.

صفدری خاطرنشان کرد: امروز پس از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب، با الطاف خداوند متعال، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و حضور حماسی مردم در تمامی صحنه‌ها، جمهوی اسلامی ثابت‌قدم در مسیر تحقق اهداف انقلاب پیش رفته و توطئه دشمنان نتوانسته خللی در این مسیر ایجاد کند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال با عنوان " مهار تورم، رشد تولید " اظهار کرد: امروز مردم از دولت انقلابی و جهادی توقع دارند که در عملیاتی کردن شعار سال تلاش کند چرا که این واقعیتی است که تولید و اشتغال‌زایی باعث حل مشکل اقتصادی شده و موتور پیشرفت اقتصاد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار