صفر تا صد اقدامات پلیس البرز در ایام نوروز ۱۴۰۲

جانشین فرمانده انتظامی البرز به تشریح عملکرد پلیس البرز در ایام نوروز ۱۴۰۲ پرداخت.

سرهنگ محمد نادربیگی ضمن اشاره به فعال بودن ۴۸۹ واحد گشت خودرویی و موتوری پلیس برای ایجاد نظم و امنیت مردم در سطح استان، گفت: همچنین در این ایام ۲۸ کانکس نوروزی پلیس در بخش‌های مختلف شهر و محور‌های مواصلاتی مستقر شد تا به مسافران و شهروندان خدمات مضاعف ارائه شود.

او افزود: در حوزه پلیس سایبری در این ایام ۷  نفر دستگیر شدند که اتهام آن‌ها کلاهبرداری با شیوه‌های کپی برداری کارت بانکی،   فیشینگ و کلاهبرداری از طریق سایت شرط بندی بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی البرز با اشاره به اجرای طرح مبارزه با سرقت در ایام نوروز گفت: با عنایت به اجرای این طرح شاهد افزایش ۷ درصدی کشفیات سرقت از ابتدای سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

این مقام انتظامی از کشف ۷۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان از ابتدای سال خبر داد و گفت: این رقم نشان دهنده افزایش ۱۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در سطح استان بوده است.

سرهنگ نادربیگی همچنین از دستگیری ۲۰۰ نفر خرده فروش مواد مخدر در طرح نوروزی پلیس خبر داد و گفت: همچنین ۸۰ معتاد متجاهر نیز از سطح شهر جمع‌آوری و برای طی روند درمان به مراکز بازپروری تحویل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: در حوزه ترافیکی با تلاش همکاران بنده در پلیس راهور و راه استان، علی رغم افزایش میزان سفر و تردد در محور‌های مواصلاتی و درون شهری استان، شاهد کاهش ۸۰ درصدی آمار تصادفات فوتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

وی اضافه کرد: همچنین در این ایام تصادفات جرحی در معابر درون شهری استان به میزان ۶۰ درصد کاهش یافته است.
سرهنگ نادربیگی در ادامه اشاره‌ای به عملکرد پلیس امنیت اقتصادی استان کرد و گفت: در این حوزه ۲۹ نفر در خصوص احتکار، کشفیات کالای قاچاق و اخلال در نظام اقتصادی در این ایام دستگیر شده‌اند و ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده حدود ۲۳ میلیارد تومان بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی البرز در خصوص عملکرد پلیس نظارت بر اماکن عمومی به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ مورد بازدید از صنوف شکل گرفته که این بازدید‌ها منجر به پلمب ۶۳ واحد، صادر شدن ۵۸ اخطاریه پلمب و ۸۶۹ تذکر شده است.

سرهنگ نادربیگی در پایان با بیان اینکه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روز آماده دریافت هرگونه موارد امنیتی و انتظامی است، خاطرنشان کرد: از عموم شهروندان درخواست داریم تا در ایام باقی مانده از طرح نوروزی پلیس همچون گذشته همکاری لازم را در برقراری نظم و امنیت و روان سازی ترافیک با همکاران بنده داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.