تجهیز انبار‌های امداد و نجات در خراسان جنوبی/ توان ترابری خودرو‌های امدادی افزایش می‌یابد

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از تجهیز انبار‌های امداد و نجات در خراسان جنوبی و افزایش ۵۰ درصدی توان ترابری خودروهای امدادی خبر داد.

محمودی در جلسه ستاد خدمات سفر جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی که با حضور عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) استان برگزار شد، گفت: رضایت شهروندان از خدمات مطلوب ارائه شده، نشان از همدلی و همراهی بین مجموعه‌ای در استان داشته و نشان می‌دهد هلال احمر به عنوان اولویتی اصلی در این استان مطرح است.

او با بیان اینکه علی رغم وجود محور‌های پر تردد، جاده‌های دو طرفه و حجم تصادفات در استان، اقدامات رضایت بخشی از سوی هلال احمر در امر خدمت رسانی‌ها انجام شده افزود: این امر نشان دهنده همت، همدلی و سرعت عمل تیم‌های هلال احمر است.

محمودی با اشاره به وسعت و پهناوری خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به فاصله این استان از مرکز، خراسان جنوبی باید بتواند به صورت مستقل بحران‌های احتمالی را اداره کند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ تلاش می‌کنیم از نظر ارتباطات و تجهیز انبار‌ها خراسان جنوبی را مورد توجه قرار دهیم، گفت: همچنین سرانه خودرویی خوبی به خراسان جنوبی تخصیص داده می‌شود و ۳۰ تا ۵۰ درصد توان ترابری این استان به لحاظ خودرویی افزایش می‌یابد.

او همچنین از راه اندازی اولین واحد ویژه خواهران در استان خبر داد و گفت: آموزش‌ها و تجهیزات تخصصی خراسان جنوبی، در اولویت کشوری قرار می‌گیرد و تا پایان شهریور شاهد تحرک خوبی در مجموعه هلال احمر خواهیم بود.

محمودی بیان کرد: نیاز است انبارها، آشیانه بالگرد و تیم واکنش سریع در کنار هم، مجموعه‌ای واحد را تشکیل دهند و این امر به عنوان پایلوت در خراسان جنوبی اجرایی شود.

دیدار و گفتگو با امدادگران طرح خدمات نوروزی هلال احمر در شهرستان‌های قاین و بیرجند از برنامه‌های سفر رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به خراسان جنوبی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار