بازدید یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت : بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، تفریحی، طبیعی، مذهبی و موزه‌ها بازدید کرده‌اند .

داریوش فرمانی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت : از ۲۰ اسفند سال گذشته تا ۱۱ فروردین ماه سال‌جاری ۸۳۲ مورد بازدید نظارتی از مراکز گردشگری، پذیرایی و اقامتی استان کرمانشاه انجام شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با بیان اینکه با هدف بهبود وضعیت خدمات‌دهی مطلوب به مسافران نوروزی از تمامی اماکن گردشگری بازدید می‌شود، گفت: این بازدید‌ها تمامی هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، رستوران‌های بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و ... را در بر دارد.

فرمانی با اشاره به اینکه ۹۰ مورد از تأسیسات گردشگری استان کرمانشاه مشمول دریافت تذکر شدند، تصریح کرد: ۶۴ مورد تشویق، ۱۸ فقره اخطار کتبی و ۱۰ مورد هم تعلیق طی این مدت صورت گرفته است.

وی درباره بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان بیان کرد: بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، تفریحی، طبیعی، مذهبی و موزه‌ها بازدید کرده‌اند که همانند قبل مجموعه طاقبستان و بیستون در صدر بازدید‌ها هستند و معبد آناهیتا، تکایای معاون الملک و بیگلربیگی، غار قوری قلعه در رده‌های بعدی قرار دارند.

فرمانی گفت: در بازه زمانی بیستم اسفند ماه گذشته تا ۱۱ فروردین سالجاری تعداد ۲۷۷ هزار و ۱۷۷ نفر مسافر در اماکن اقامتی اسکان یافته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار