۱۹ مصدوم حاصل ۴ حادثه رانندگی در خوزستان

ستاد هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام کرد: وقوع ۴ حادثه رانندگی در جاده‌های خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹ مصدوم بر جا گذاشت.

عارف شرهانی مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: برخورد ۲ دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و ۴۰۵ با یکدیگر در سه راهی مسجدسلیمان، ۶ مصدوم بر جا گذاشت.

او ا دامه داد: در این حادثه که در ساعت ۹ و ۲۱ دقیقه جمعه اتفاق افتاد، پنج مرد ۱۷، ۲۹، ۳۵، ۴۸ و ۵۷ ساله، و یک زن ۵۵ ساله مصدوم شدند که به وسیله ۲ آمبولانس ۱۱۵ و هلال احمر به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می‌گوید: تصادف ۲ دستگاه خودرو در جاده هندیجان - ماهشهر نیز پنج مصدوم برجا گذاشت که به بیمارستان هندیجان انتقال یافتند.

آقای شرهانی گفت:  مصدومان این حادثه که ظهر روز جمعه اتفاق افتاد سه مرد ۱۶،۲۱، ۵۱ ساله و یک زن و کودک ۴۱ و ۶ ساله بودند.

او ادامه داد: یک دستگاه کامیون هنگام عبور از روی ریل راه آهن در محدوده منطقه پردیس اهواز (حوالی دانشگاه پیام نور) با یک لوکوموتیو برخورد کرد که یک مصدوم در پی داشت.

به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز،  این حادثه در ساعت ۲۱ و ۵۰ دقیقه جمعه رخ داد که مصدوم با وسیله شخصی به بیمارستان منتقل شد.

آقای شرهانی گفت: تصادف یک دستگاه خودرو تیبا و یک دستگاه ام وی ام در مسیر ایذه - دهدز نیز هفت مصدوم بر جا گذاشت.

او ادامه داد: این حادثه در ساعت ۱۲ و ۷ دقیقه روز جمعه اتفاق افتاد، که مصدومان شامل ۲ مرد ۲۸ و ۴۸ ساله، و پنج خانم و دختر سه، ۹، ۲۳، ۲۵ و ۴۰ ساله با سه آمبولانس ۱۱۵ و هلال احمر به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.