رئیسی با بیان اینکه حجاب و عفاف یک ضرورت دینی و امری قانونی است، گفت: تبعیت از قانون مورد اجماع همه است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان بعد از ظهر امروز شنبه در آیین گشایش سی‌امین دوره از این نمایشگاه قرآن در مصلای تهران، قرآن کریم را جلوه رحمانیت دانست و گفت: انسانیت انسان در پرتو ارتباط قرآن و وحی شکل می‌گیرد. کتاب‌های بسیار ارزشمندی با محوریت کلام حق در این نمایشگاه رویت شده که باید از همه تشکر کرد.

رئیس جمهور به روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: روز جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی روز مبارکی است و روزی که مردم اراده کردند دین بر زندگی آن‌ها حاکم باشد و محور تمام ارتباطات دین و آموزه‌های دینی باشد.

وی ادامه داد: در ١٢ فروردین ۵٨ مردم رای قاطعی به نظام جمهوری اسلامی ایران دادند و این یعنی اینکه نگاه امام به رای مردم تشریفاتی نبود و آنچه در این چند دهه در کشور رخ داد با تشویق و ترغیب امام راحل و رهبری بود.

رئیس جمهور درباره روند تدوین قانون اساسی هم گفت که امام اصرار به تدوین سریع قانون‌اساسی داشتند در حالی که برخی می‌گفتند برای این کار زمان باقی است. یکی از رفقای نلسون ماندلا گفته بود که تمام قوانین اساسی کشور‌های دنیا را مطالعه کردم و هیچ قانونی را جامع‌تر و کامل‌تر از قانون اساسی ایران نیافتم، قانون اساسی که هم دموکراسی و هم آرمان در آن دیده شده است.

آیت الله رئیسی خطاب به خادمان و قاریان قرآنی به تشویق و تاکید رهبری نسبت به قرآن گفت: ایشان شخصاً جلسات قرآنی را پیگیری می‌کردند و اگر این‌ها نبود ما شاهد فضای قرآنی موجود در کشور نبودیم. مقام معظم رهبری همواره مشوق چهره‌های قرآنی بودند که امیدواریم بتوانیم ۱۰ میلیون چهره قرآنی در کشور داشته باشیم.

وی در ادامه به چهار اصل بنیادی در جامعه قرآنی اشاره کرد و گفت: اقامه نماز، ایتاء زکات، امر به معروف و نهی از منکر چهار اصل بنیادین در جامعه قرآنی است.

رئیس جمهور درباره وضعیت حجاب و عفاف گفت: حجاب و عفاف یک ضرورت دینی است و یک امر الهی و قرآنی و روایی است همه مذاهب به این موضوع اتفاق نظر دارند و همه متدینین نسبت به حجاب تاکید دارند و حجاب هم برای فرد و هم برای جامعه مصونیت است و می‌تواند برای همه متدینان مصونیت داشته باشد.

آیت‌الله رئیسی ادامه داد: مساله این است که امروز ما یک الزام قانونی داریم و تبعیت از قانون مورد اجماع همه است.

وی تصریح کرد: امروز مساله حجاب امری قانونی است و باید تمام آحاد جامعه ما، همانگونه که تا کنون پایبند بوده‌اند، نسبت به مسأله عفاف و حجاب پایبند باشند.

رئیس جمهور در ادامه به وصیت‌نامه‌های شهدا اشاره کرد و گفت: نقطه مشترک همه وصیت‌های شهدا توجه به ارزش‌های اسلامی است و اینکه نگذارید ارزش‌ها در جامعه کمرنگ شود.

آیت‌الله رئیسی در تکمیل این بخش از اظهارات خود اظهار کرد: به مردم و خانواده شهدا این امیدواری را می‌دهیم و باید به آنچه شهدا در مسأله حجاب وصیت کردند پایبند باشیم. اینکه باید نسبت به فساد و مشکلات اقتصادی حساس بود نیز درست است. اینکه نباید افراد اختلاس‌گر در جامعه میدان داشته باشند حرف کاملاً متینی است و هر که بخواهد در جامعه فساد ایجاد کند باید جامعه را از آن مصون کرد.

وی گفت: جامعه باید مورد نهی زبانی قرار گیرد، به باید‌ها باید توجه شود و دولت و مردم عزیز همه به این مسأله توجه دارند. امید داریم به برکت قرآن وظیفه خود را بشناسیم و به آن عمل کنیم.

رئیس جمهور همچنین خطاب به خادمان قرآن بیان کرد که ترویج قرآن را در دستور کار قرار دهند و قرآن انسان‌ها را امیدوار می‌کند و روز جمهوری اسلامی انسان‌ها را امیدوار می‌کند. آنچه امروز در جامعه اسلامی ما بیش از هر چیز ضرورت دارد امید دادن به جامعه است همواره باید با امید حرکت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۵۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۸ دی ۱۴۰۲
اولا اینکه این خبر در فروردین 1402 منتشر شده چی شده دوباره به این خبر پرداختند
دوم اینکه واقعا باید جلوی این بی حجابی گرفته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
اتفاقا بدحجابی و بی‌حجابی خرام شرعیه و تو ۲۲ بهمن و امثالهم هم مجاز نیست ولی میان چون روز ملی هست ای خوارجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
خواهشا یه فکری واسه اهواز هم بکنید دیگه افتضاح شده
طرف با غرور هم تو خیابون راه میره اصلا واسشون هیچی مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
تو دلار رو بکن هفت تومن ما مردام روسری و مانتو میپوشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
اینهمه بیحجابهای ارازل و اوباش به آمرین معروف حمله کردن و با چاقو بهشون آسیب زدن اما دولیتری های عقده ای لال تشریف داشتن.حالا یه سطل ماست روی سر بیحجابی ریخته شده و هنوز مشخص نیست این کار نمایشی از طرف دشمن برای ضربه زدن به آمرین معروف بوده یا نه؛ بیا ببین دولیتری ها چه هیاهویی راه انداختن و به آمرین به معروف توهین کردن.مرگ بر دولیتری های خائن و ریاکار.پول مملکت ایران را میخورن و برای دشمن دُم تکان میدن.
yjc پیگیر داستان باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
در همه کشورها مشکلات اقتصادی هست.ما بخاطر اینکه قانون حجاب در ایران هست داریم در ایران زندگی میکنیم.قوه قضاییه قرار نیست در ایران هم بچه های ما در مدرسه و دانشگاه یه مشت بیحجاب لجن را تحمل کنن.قرار نیست در ایران معلم مدرسه بویی از دین و حجاب نبرده باشه.چرا استادان دانشگاه از دانشجو بی دین تر و بیحجابترن.مگه آدم قحط داریم که معلم و استادهای بیحیای بیحجاب را استخدام میکنین.چرا در ایران در بیمارستان ها افراد بیحجاب را استخدام میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
شهر سمنان هم بیحجابهای بیحیا دارن خیلی پررو میشن... مسئولین باید برای برخورد با حجاب یک قانون خوبی بذارن... خسته شدیم از این بیحجابهای عقده ای... بی شرم ها راه میفتن توی خیابان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
ادمین های yjc هم فازهاشون متفاوته.... مواظب باش yjc
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
خواهشا اتاق فکری برای مقابله با بی حجابی و اختلاص داشته باشیم با فرهنگ سازی قوی و علمی میشود اینها رو مهار کرد
آقا امیر المونین میفرمایند با پاداش دادن به نیکوکار بدکار رو ازر بدی بازدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
یه نفر میگه مشکل از بد حجاب ها نیست
بلکه از مردمی است
و باید سر خود را پایین بیاندازید و جلوی خودشان را نبینند
اگه این طوری باشه من از فردا تفنگ دستم میگیرم میرم تو سطح شهر به طرف مردم تیر اندازی میکنم
هر کسی هم تیر خورد خودش مقصر هست
میخواست جا خالی بده تیر بهش نخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
خواهشا صدا و سیما یه فکری به حال مردم بکنه وقتی صدا و سیما برنامه جذاب نداشته باشه مردم و فرزندانشون دنبال ماهواره میرند این حرف رو طلا بگیرید پس تنوع صدا و سیما رو افزایش بدید تا بچه هایمان و نسل مان دنبال بد حجابی و ماهواره نباشه این کار شدنی است صدا و سیما میتونه همانطور که اونور آبی ها تلاش کردند و توانستند اما ما سنتی همه چیز را فکر کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
صداوسیما برنامه جذاب داره اما بیحجابهای عقده ای از بس بیحیان که بچه هاشونو میذارن پای ماهواره تا بیشتر بیحیا بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
لطفا حجاب و اختلاص رو ریشه کن کنید هر دو لبه یک قیچی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
ھم مسئلہ شرعیہ و ھم یک قانونہ
نمیشہ یک قانون بہ نفع خودمون قبول کنیم یکی دیگہ رو بگیم نہ قبول ندارم
ھر کس قبول ندارہ برہ جنگل
فقط یادش باشہ جنگل ھم قانون خودشو دارہ
ھر جای کرہ خاکی قدم بزارید تا دورترین نقاط باید قانونش رو رعایت کنید
کسی کہ از روی اگاھی و عمدا بہ قانون احترام نمیزارہ و باعث ھنجار اجتماعی میشہ غلط میکنہ کہ توقع احترام دارہ و خیلی بی جا میکنہ کہ از امکاناتی کہ جز بیت المال حساب میشہ استفادہ میکنہ
ھمون طوری کہ از امکانات کہ جز بیت المال کشور استفادہ میکنیم باید بہ قانونھایی ھم کہ دارہ احترام بزاریم و تمکین کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
بی حجابی ناشی از تهاجم فرهنگی است که با حضور ماهواره و فضای مجازی به آن دامن زده و اخیرا با بهانه مرگ دختر خانمی به آن دامن زده شد این افراد بی حجاب مسلمان شیعه و حتی اسامی آنان بعضا کاملا اسلامی است حتی به خدا نماز و روزه و اجبات معتقدند آنان فرزندان این مرز و بومند با برخورد صحیح می توان آنان را جذب نمود .مضافا مسئولین در جامعه اسلامی کاملا باید شفاف باشند یعنی اهل فساد اقتصادی رانت و حقوق نجومی نباشند والله با دین و دنیای مردم بازی می کنند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
این گونه افراد از لحاظ عقلی دچار مشکل هستند که می‌خواهند با بی حجابی خودشان را نشان بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
ای کاش دولت مهار تورم وگرانی را پیگیری می کرد انتقادات سازنده را می پذیرفت و با مهربانی ودلسوزی وحس نوع دوستی همه مردم کشور را ومشگلاتشان را رصد می کرد آن موقع می دید حجاب خود بخود حل می شود
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
با سلام
خواهشاً، لطفاً، آقای قوه قضاییه، این جمع آوری و محدودیت نسبت به ترویج کنندگان بی عفتی و هرزگی، ابتدا از استان گیلان و شهر "رشت" شروع بشه که کثافت این شهرو برداشته!!!دیگه خسته شدیم! من دیگه حالم بهم میخوره بیام واسه دو تا خرید تو خیابون مخصوصا قسمت های پرترددش همانند " شهرداری، خیابان علم الهدی، سبزه میدانش و...
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
۱۳:۳۵ ما هم مثل شما.دیگه حالم از این بیحجابها بهم خورد.خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
سرتو بنداز پایین نگاه نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
مرگ بر مزدوران صیهونیست پرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
.حالا یه جمله یاد گرفتن و میگن سرتو بنداز پایین و نگاه نکن.فکر کردین خیلی علاقه داریم به مثل شماها نگاه کنیم.فکر کردین خیلی خوشگلین! صد رحمت به میمون. اینقدر نفهم هستین که نمیفهمین با چشم بسته که نمیشه در خیابان راه رفت.شما بیحجابها میمیرین اگر خودتونو برای نامحرم در خیابان عرضه نکنید.از قوه قضاییه درخواست داریم جدی به مساله بیحجابها رسیدگی کنه تا اینقدر حرف مفت نزنن. yjc برسان به قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
کریم عباسپور خلیلی
۱۳:۲۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
سلام خدا قوت، چگونه شبکه فساد و تقلب و اخلالگری در عرضه و توزیع گوشت قرمز و مرغ را گزارش دهم مرجع رسیدگی کجاست؟ آیا دادرسی هست؟
حتی فرار مالیاتی. اخلالگر اینگونه فریاد میزنه کشتار غیر قانونی در دامداری‌ کردم ببینم کی میخواد تخم مرا بخورد.
صورتجلسه پلیس ۱۱۰ انجام شد.
آدرس مازندران شهرستان بهشهر سه راه مهدیه قصابی سوادکوه نورعلی پورجبار آهنگرکلائی.
گوشت تقلبی به پلاژهای بهزیستی فرح‌آباد ساری و بابلسر با همدستی و گماردن آشپز فامیل تحویل می‌دهند.
موفق باشید انشاالله.
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۲۱:۵۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
کریم آقا کسی واسه این گزارش ها محلت نمیزاره فقط تو اسن مملکت بیحجابی واسه آقایون مسئول مهمه ولاغیر
Iran (Islamic Republic of)
کمال
۱۱:۱۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
کافی بود امسال یه سری به بنادر جنوبی و جزایر ایرانی میزدین تا ببینین به لطف مسئولین دیگه خانمها نیازی به پوشش ندارن ... و مسئله حجاب و پوشش بکلی حل شد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
قرارنیست با حجاب مشکلات اقتصادی حل بشه بلکه برای اینه که مشکلات فرهنگی به مشکلات اقتصادی اضافه نشه اونایی که میگفتند مشکل فقط دوتا تار موست الان که در برخوردباتارمو کوتاهی شد چرازنان جامعه به سمت برهنگی رفتندچرا به همون دوتا تارموبسنده نکردند؟بی حجاب دوازه بی عفتیه باتلاقیه که هرکسی نمیتونه خودش را درسطح حفظ کنه، ازطرف دیگه عادی شدن بی حجابی هم خوب نیست چون وقتی عادی میشه مشکل دیگه چشم چرانی نیست میره توفاز فحشا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
الان اگر جلوی بیحجابها را نگیریم تا چند وقت دیگه بدون لباس زیر میان در خیابان. خاک بر سر بیحجابهای بی عفت و بی حیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
بی حجاب اسیر شیطان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
حجاب وعفاف یک امر ضروری وواجب میباشد وهمه ملت ایران اسلامی باید مقید به این فریضه الهی باشن چرا که تمام فسادهای اخلاقی از همین بی عفتی وبی حیایی شکل میگیرو اسوه دین ما حضرت زینب س وحضرت فاطمه زهراس میباشن پس باید حجاب در جامعه کنترل شود جوونای ما میگن ما شرم میکنیم تو خیابان برویم اخه چیو میخواهید نمایش بدید بس دیگه یکخورده فکر اخرت باشید که تنتان را میسوزانن واونجا ست که فریادرسی نیست ول کنید دنیای زود گذر مادی وپوچ را
Iran (Islamic Republic of)
فرزند ایران
۰۲:۳۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
فقط در این مورد حجآب . هزاران درؤد بر رییس جمهور محترم بزرگ مرد آیران انشاالله با پی گیرئ هآی مکرر ؤ متعدد بی حجابئ ؤ بد حجابی رو در میهن عزیزمان ایران ریشه کن کننیم .تا دنیا بداند که حکومت موجود ایران چه اقتدآری دارد . ولئ در بقیه امورات وطن مثآل اقتصادی گن زدی به زندگی ملت محترم آیران . نابود كردی میهنمان ایرآن را .خوب بود در دورره قبل تو نشدی رییس جمهور كه دلار بشه پنج هزار تومن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
سلام اولا ان شاءالله اصله دوما یادمون نرفته که خزانه خالی تحویل دادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
چرا وقتی مراکز قانونی و دستگاه ها میتونن جلوی این فاجعه رو بگیرند عقب وایسادن و تماشا میکنن مردم رو که به جون هم بیفتن؟ هرچی مسئولین کم کاری کنن مردم وارد عمل میشن اونوقت تبعاتش خیلی بیشتر خواهد بود. وقتی یک نفر حراست یا کارمند باشه و برحسب وظیفش تذکر بده یعنی قانون پشتشه و خیلی فرق میکنه با اینکه یک فرد عادی مجبور بشه تو خیابون تذکر بده و هزارجور بد و بیراه بشنوه و کتک بخوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
به آمریکای دزد و تروریست نگاه کنید که چطور تیک تاک به خاطر امنیت روانی خانواده های آمریکایی مسدود می کند.شما هم با هنجارشکنان و سایتهای خارجی همین طوری عمل کنید.
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
باکو داره سیونیک ارمنستان میگره اینها درگیر تار موی زنان هستن خدااااااااااااااااااا یا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
مگه غیرت نداری ؟
United States of America
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
ناشناس تو غیرت نداری دنبال بی حجابی مردمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
ناشناس۹:۳ مگه مردم رو میشناسی؟؟ اینجا مملکت اسلامیه نباید یه عده ارازل و اوباش و بی غیرت جامعه و مملکتمان را به گند بکشند ما داریم اینجا زندگی می‌کنیم توی بچه نظام یاد نگرفتی رو خواهر و مادر و ناموس تعصب و غیرت داشته باشی میافتین توی چاه دشمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
بی حجابی و بد حجابی فقط در مراسمات حکومتی مانند راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس و .. .. مجاز و قانونی هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
اتفاقا بدحجابی و بی‌حجابی خرام شرعیه و تو ۲۲ بهمن و امثالهم هم مجاز نیست ولی میان چون روز ملی هست ای خوارجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
آیه ۳۱ سوره نور را "آیه حجاب" می‌گویند؛ زیرا خداوند در آن، پوشش را بر زنان واجب کرده است:
(وقل للمؤمنات یغضضن من ابصارهن ویحفظن فروجهن ولا یبدین زینتهن الا ما ظهر منها ولیضربن بخمرهن علی جیوبهن…)؛ "و به زنان با ایمان بگو دیدگان خود را(از هر نامحرمی) فرو بندند و پاکدامنی ورزند و زیورهای خود را آشکار نگردانند مگر آنچه که طبعا از آن پیداست و باید روسری خود را بر سینه خویش(فرو) اندازند "
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
قربون قرآن برم.متاسفانه بیحجابهای بی ناموس اصلا قرآن نمیخونن.درگیر نمایش دادن خودشون به نامحرم هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
کسی که قرآن میخونه نباید هیچ گاه توهین کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
چرا قران را گلچین میکنبد؟ چرا این همه اختلاس.فساد .تبعیض در دولت اسلامی وجود داره.اول مشکل اصلی را حل کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
توی یکی کاری با حجاب مردم کاری نداشته باشد تو برو تورم بیکاری گرانی بدبختی ملت درست کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
۱۸:۰۵ بی ادب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
بدبختی مردم بخاطر بیحجابهای بی ناموس هست. اگر تورم و گرانی بود که الان جاده شمال ترافیک نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
قربون دهنت و حرف حق.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
منم با شما موافقم با این که خودم در حد قابل قبولی حجاب دارم...
ولی بی حجاب ها فقط از نظر نشان دادن مو بی حجاب نیستن... اینا پا رو از حد خیلی فراتر گذاشتن...
تو شهر ما که شهر کوچیک و مذهبی هست بعضی خانم ها با نیم تنه میان بیرون... وای به حال شهرهای بزرگ و کلانشهرها...
ایران برای این حد از لخت شدن آمادگی نداره... چون بیشتر مردم حجاب در حد عرف رو لازم میدونن و لخت شدن تو فرهنگ ما فعلا تا این حد جایی نداره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
بی حجابی باید ریشه کن بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
هر چیزی جای خودش داره حجاب جای خودش اقتصاد جای خودش
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۰۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
حالا تنها مشکل مملکت شده حجاب مردم با این وضعیت نون ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
علی التماس تفکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
علی جان حالا که حجاب برات مهم نیست پس منتظر زنگ خانه تان باش.بزودی یه بیحجاب با یه بچه در بغل میاد بهت میگه اینم از برادر جدیدت... اول بیحجابی میشه.بعدش بیحجابها میرن سراغ باباهای مردم..بعدش بیحجابها میرن سراغ سگ و خر و الاغ.بعدش تبدیل میشه به همجنس گرایی.بعدش دیگه بیحجابها با درخت ازدواج میکنن. چون هرزگی انتها نداره و بی دینی از بیحجابی شروع میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
ناشناس ۱۹۴۶ ممنون که تجربت رو در اختیار دیگران قرار دادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
۲۲:۲۴ نیاز به تجربه نیست.بهتره نتیجه بی حجابی را در کشورهای غربی ببینی که رای به ارتباط جنسی با کودکان و فرزندان میدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
ناشناس 22:14
این تجربه این تجربه قوم لوط امثال شماست که امروزه در دفتر پورن استارها و در فیلم های مستجن بلاد اربابانت به یادگار برایت مجسم گشته است ، باور نداری خوب تصاویر را دقت کن ببین خود یا اقوامت را شناسایی می کنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ل
۰۷:۵۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
1946 عالی گفته سرانجام بی حجابی می شود ازدواج با سگ از کم شروع می شود در غرب هم چنین بوده و هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
۲ ۲۳ تو اونجا دنبال چی میگردی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
در جریان اغتشاشات با اینکه آشوبگران و بیحجابها بدترین رفتار را نسبت به پلیس و بسیجی ها داشتن و حتی گلوی پلیس بریدن اما بسیجی و پلیس مدارا کردن.این فیلم ماست ریختن هم بنظرم از نقشه های آمریکاست تا آمرین به معروف را بد جلوه بدن.الان هدف آمریکا اینه که جلوی آمرین به معروف گرفته بشه.انشالله آمریکا در این زمینه هم روسیاه میشه
Iran (Islamic Republic of)
EXIT THE MATRIX
۱۷:۲۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
گوشی همراه بود ! آب غذا دارو لباس و حالا ی F-5 پرتالیز پلیسی نظامی یا ی تانک زره ای یا حتی تبدیل بشه به یک اسلحه مرگبار !!!
(نهایت تا 20 فروردین فرصت داشتم وب های تجاری رو سیو کنم و اگر نخواستن یعنی اینکه ).
Iran (Islamic Republic of)
نشان نمای سفید
۱۷:۰۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
ی در از جنس نور باز بشه ازش رد بشم ببینیم کامل خودم هستم و تمام جهان زیر پام باشه در اتاق بزرگ شیشه ای و اونجا حق انتخاب داشته باشم !
ی سری نگهبان هم بودن که بابا و مامانم می شدند طی زمان !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
خدا شفات بده
Iran (Islamic Republic of)
امیر 114
۱۶:۴۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
توی جهنم درستت می کنند شکنجه های جهنم رو با چشمات ببینی درست می شی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
حجاب در قانون اساسی کشور ذکر شدہ و قانون باید رعایت بشہ
ھر کس رعایت نمیکنہ از امکانات این کشور کہ قانونش مشخص حق استفادہ ندارہ
نمیشہ ھرکس بہ نفع خودش یک قانون قبول داشتہ باشہ یک قانون دیگہ رو بگہ من قبول ندارم
ھر کس اعتقادی بہ قانون ندارہ تشریف ببرہ جنگل۔۔ آخ یادمون نبود جنگل ھم قانون خودش رو دارہ
پس ھر جایی قدم بزارید قانونی دارہ کہ باید رعایت بشہ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
اشتباهی منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
انقدر پا حجاب گیری
یکم هم پا اقتصاد و اختلاس و دزدی کشور گیر باش

با فقر مردم مجبور به خود فروشی و گناه میشن همه اگه در رفاه باشند ازدواج میکنند نه خود فروشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
دیندار باشن تن به خودفروشی نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
گرچه کوتاهی هایی بوده اما تا جایی که دولت فعلی در توانش بوده پای همه مشکلات چون اقتصاد و اختلاس و دزدی و بی حجابی هم هست
خیلی از کسانی که بی حجاب و خود فروشی می کنند بسیار مرفه هستند گرچه خلافش هم هست
کسانی که فریاد اعتراضشان بلند است ، بیشتر کسانی هستند که کمترین نفعی برای کشور ندارند اما بیشترین منافع را می خواهند! انانکه تعالی کشور و ملت را می خواهند به کمترین هاهم قانع اند و توقع نا مربوط ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
در جریان اغتشاشات چه کسی از همه بیشتر فریاد زد و ادعای مشکلات اقتصادی کرد و سرش را برهنه کرد؟؟؟ بله همین دولیتری های پولدار، همین علی دایی پولدار، همین شهاب حسینی پولدار، همین بچه های پولدار ارازل و اوباش، ترانه علیدوستی پولدار،و .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
خخخخخ اینم از اول سالمون که با حجاب ماستی شروع شد خخخخخ

حجاب ماستی که بدرد نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
خخخخخ اول سالت با بیشعوری بیحجابها شروع شد که به آمران به معروف حمله کردن.با وحشی گری بیحجابها شروع شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
چی بدردت می خوره ؟ شاید شما حاضر باشی که خواهر و مادر و دخترت لخت و عور بیرون بروند ، اما ایجا ایران اسلامی و ملتی با شعور و فرهنگ و حیا و قانون مدار می باشند
فکری به حال خود کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
اگه خواهر و مادر تو ناشناس ۴۰ : ۰۲ با پوشش بروند بیرون دیگه همه چیز هله . واقعا که اولا افکار و روش تربیت خانواده مهمه اگه کسی مشکل داشته باشه با پوشش و بدون پوشش مشکل دارد و کار خودش انجام میده افراد بیمار گونه اینجور فکر می کنند باید طرز فکر عوض بشه شما هم زیاد به پوشش ظاهری تکیه نکنید
Iran (Islamic Republic of)
رسول خدا (ص)
۱۶:۳۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
نه ! باید حق مطلب رو اداء کرد !!!
بیایم فرض رو بر پایه این واقعیت قرار بدیم که واقعا در یک دنیای ماتریسی یا ی همچین چیزی که شاهدش هستیم هستیم و به دنیا اومدیم ! وقتی مسیح آخرزمان و دوستاش موفق نشدن به نظر خودم نباید به شعور مخاطب هم توهین بشه چون عده کمی بودن و خودشون هم علم خیلی چیزها رو نداشتن چون نئو هم در فیلم به دنیا اومده بود اما خدا ازش نخواسته بود دنیا رو نجات بده پس جهان مادیماتریسی رو خذف میکنیم و حافظه ها رو هم پاک میکنیم(البته نه حافظه همه رو) تا به یک واقعیت برسیم !!!
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۶:۴۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
سلام ،

نامت را بنویس .
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
اوه پیمان ورود کرد
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۱۶:۲۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
من موندم کجای حجاب خانمها بده بنده خداها حجابشون خوبه فقط بعضی از دختر بچه ها روسری سر نمیکنن اونم خیلی کمن حجاب که فقط چادر و ... نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
یه چندتا بیشعور دارن در خیابان لخت میچرخن و فکر میکنن خیلی زیادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
از نظر ما پوشیدن مانتو جلو باز و نمایش دادن جلو و پشت یه جور بیحجابی هست.از وسط مانتو دارن به مردان نامحرم چراغ سبز نشون میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
جناب رئیسی دلار چنده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
دورود بر ابراهیم رییسی. تا چشم احمق ها از کاسه در بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
خدا سلامتی بده به ابراهیم رییسی.داره تمام تلاشش رو میکنه. یادمون نمیره حسن روحانی خائن چطور دست و پای آمریکا را بوسید و به کشور خیانت کرد
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۱۶:۲۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
اینم از عید امسال ما اصلا نفهمیدیم کی عید اومد و کی تموم شد اینم از گرونی و تورم وضعیت داغون تر از پارسال اونوقت یه عده گیر دادید به حجاب و شل حجابی د آخه مسلمونا وضعیت بد اقتصادو دریابید که خیلی داغونه هیچی نشده کرایه هارو کشیدن بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
برای ھمین گرونی کہ امسال این ھمہ بہ مسافرت رفتن طوری کہ مراکز استانھا اشباع شدہ بود و خواھس میکردن مسافرا بہ شھرھای اطراف برن یا سفرشون رو بہ تاخیر بندازن
عجب !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
والا جاده شمال داشت از ترافیک منفجر میشد.خوبه گرانیه.اگر ارزانی بود لابد جاده شمال خراب میشد از جمعیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
چون مسلمون هستیم باید حواسمون به حجاب هم باشد
اگر حجاب را ول کنیم مشکلات حل می شوند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
قرآن می فرماید : أَكْثَرَهُمْ لَا يَشْكُرُونَ ، اکثرهم لا یعقلون ، أَكْثَرَهُمْ لَا يَعْلَمُونَ ، .............اکثرا شکر گذار نیستند ، اکثرا نمی فهمند، اکثرا نمی دانند، ............
Iran (Islamic Republic of)
عقیده قاتل
۱۵:۳۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
جلد جهان رو ازبین ببری لباس تو تن هیچ زنی نمیمونه و شیر رو هم داخل قفس تو آتش بندازی دخترش و پسرش در آتش خواهند سوخت !
+
مکعب خلقت رو ازبین می بردم و ماردی که هستند رو نابود میکردم ! شیطان بعد از اون سیب خوردن کلی قدرت بدست آورد چون داستان قبل از سیب خوردن آدم و مازن بود !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
احترام گذاشتن به مردم و توهین نکردن به مردمم یه ضرورت دینی و قانونیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
حجاب قانون و باید مردم بہ قانون احترام بزارن
بیخود فرافکنی نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
حجابتو رعایت کن.نمیخواد به ما آموزش ضرورت بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
حالیت نیست که بس که بی ناموسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
هر کسی قانون را رعایت نکنه باعث میشه بهش توهین بشه. شما اینقدر مودب هستی پس به دزدان و قاتلان هم احترام بذار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
قانون کشور اسلامی رعایت در حد عرف جامعه این ها که قانون رعایت نکردن، اما این صحنه طرفی که مخالف بدحجابی رعايت قانون نکرده وهر دو قانون شکن محسوب می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
منباب اطلاع افراطیا بگم مردم جزو انسانها محسوب میشن نه حیوانات
Iran (Islamic Republic of)
8BIT.DINER
۱۵:۰۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
آش قیمه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
بر فکر نان کن که این حرفها از مد افتاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
چشم.ما فکر نان شما هستیم.شما هم به فکر بابات باش که یکی از همین بیحجابهای بی ناموس هرزه سر راهش سبز نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
ناشناس ۱۷۳۰ همه مثل تو نیسن
اگه سر راه بابات سبز شدن مشکل جای دیگس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
دین خدا هیچ وقت از مد نمی افتد .حرام خدا و حلال خدا تا قیامت ادامه دارد منکر حرام خدا نباش.وَمَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِكْرِي فَإِنَّ لَهُ مَعِيشَةً ضَنْكًا وَنَحْشُرُهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ أَعْمَى ﴿۱۲۴﴾
و هر كس از ياد من دل بگرداند در حقيقت زندگى تنگ [و سختى] خواهد داشت و روز رستاخيز او را نابينا محشور مى ‏كنيم (۱۲۴)
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۴:۴۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
بی حجابی عده ای دختر و زن آنقدر ارزش حساسیت ندارد زیرا این جماعت دستشان بجایی بند نیست و چیزی ندارند و خطری هم ندارند ی عده ساده لوح که خیر و صلاح خود را نمی دانند و به همین دلیل ابزار دشمنان و شیطان وجود خود قرار گرفته اند که نیاز به ترحم دارند زیرا کسی که به جان و وجود خود تا این اندازه بی رحم باشد باید مورد ترحم قرار گیرد و وقتی امنیت و آرامش روحی خود را از دست دادند آنوقت ارزش حفظ حریم خود را درک می کنند و اگر هم چنین نشد به سزای اعمال خود به حکم قانون الهی پس از مرگشان می رسند و به تعداد افرادی را که گمراه کرده اند مجازات می شوند با قشر عوام نباید در افتاد و حق را بر آنها تحمیل کرد آنها نمی دانند هرچند نادانی بهانه ای برای به فساد کشاندن خود و جامعه نیست و باید راه کار اصلاحی همواره با مشی مدارا انجام شود انسانی که در خود احساس شخصیت و عزت نفس نمی کند اعم از اینکه خانم باشد یا آقا پسر یا دختر راه سلطه و نفوذ هر بیگانه ای را برخود هموار می کند و اول به خود ستم روا داشته و سپس حق دیگران را تباه می سازد خداوند همه بندگانش را به راه صحیح چگونه بودن و چگونه زیستن هدایت فرماید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
بیحجابی عده ای دختر و زن بلای خانمان سوز برای خانواده هاست.بیحجابها شرم و حیا ندارن.منتظرن شوهران بقیه بیان سراغشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
اونهایی که میگن حجاب خوب نیست
پس دیگه مهریه ، نفقه و .... دیگه بهشون تعلق نمی گیره
چون اینها قانون اسلامی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
ای گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
به عنوان یه دلسوز که روزی یکساعت به حال مملکت گریه میکنم میگم

داریم به سمت جنگ داخلی میریم چون عقل نداریم.اصرار بر حجاب اجباری یعنی جنگ داخلی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
ببند دهانتو.حجاب قانون کشور هست.دوست ندارین حجاب داشته باشین تشریف ببرین ترکیه. حتی آمریکا هم در زمینه حجاب در کشورش یک سری قوانین دارد.حتی برای دانشگاها هاشون نوع پوشش در نظر گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
۱۴:۱۰ تو نمیخواد اشک تمساح بریزی.بجای اینکه یکساعت گریه کنی یکساعت فکر کن تا بفهمی چرا ازتون میخواهیم حجاب داشته باشید. با چند تا امربه معروف هم هیچ جنگ داخلی اتفاق نمیفته.اگر نگران جنگ داخلی هستی پس بیحجابها را هدایت کن تا قانون را رعایت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
مردشور اون دلت رو ببره
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۵:۲۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
تو یه کثافت چیز شلی که نگرانی که با بودن حجاب و عفاف جلو هرزگیت گرفته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
بجای دلسوزی بحال بی حجابها , دلت بحال دین خدا و اسلام مظلوم ناب محمدی بسوزه که مشتی رجاله هرزه خیابونی و از خدا بی خبر , دارن بهش ضربه میزنند.جنگ داخلی هم ترس نداره . خدا با جبهه حقه و پیروزی از آن مدافعان اسلامه . تو بحال خودت دلت بسوزه که اگر در این حال بمیری , مثل اونهایی که کشف حجاب میکنن , جات تو جهنمه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
نمیخواد گریہ کنی
قانون رعایت کن ۔۔ حجاب قانون کشور و باید رعایت بشہ
بی خود ھم این قدر چرندیات بھم نباف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
اسرار بر قانون مداری و رعایت دستورات الهی که بهترین قانون و دستور ها است گاه نیازمند اجبار و جریمه و ارشاد هم می شود همانگونه که قوانین راهنما و رانندگی و قوانین مدنی و اجتماعی حتی خانواده که مالا مال از مهر و محبت است گاه نیازمند پیچاندن گوش بچه نادان لازم است
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۴:۰۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
کسی که با بی حجابی بی قانونی می کند باید انتظار رفتار های غیر قانونی دیگران را نسبت به خود داشته باشد.
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
بعدا میرن به با حجاب ها گیر میدن به مردهای ریش دار گیر میدن اینو میخوای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
این یعنی جنگ داخلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
۱۵:۰۹ خدا بهت عقل بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
آقا رئیسی خوش به حال کشور ما اول با امید به وعده های شما رای دادیم اوایل خوب بود اما دولت شما هم مثل دولت قبل فشار اقتصادی زیادی به مردم تحمیل کردند شاید نداشتن مدیریت نادرست در برقراری امنیت باعث شده نه با حجاب نه بی حجاب امنیت داشته باشه شادی ها شده غم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
دولت رییسی داره تمام تلاشش را میکنه.درخت که یک شبه میوه نمیده.صبور باشید
United States of America
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
ما دین نداریم ببینم ول میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
الان یهودی و مسیحی و زرتشتی هم در ایران زندگی می کنند و به قانون احترام میگذارند.اگر دین هم نداشته باشی باید به قانون کشورت احترام بگذاری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
دین نداری ولی مملکت قانون داره و قانون و صلاح جمع ولت نمی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
دین ندار ی که نداشته باش . توی خونه ات هر جور میخواهی باش .ولی در اجتماعی نمی توانی بی دینی کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
حالا هی در کشور دوگانگی ایجاد کنید. با این حرف ها فقط مردم رو به جان هم میندازید و حتی ممکن است کار به جنگ داخلی کشور بکشه. نکن آقا جان نکن با مردم نمیشه طرف شد کسی حرف زور قبول نمیکنه، نکن که پشیمانی دیگه سودی داره، مردم رو راحت بذارید مشکلات اقتصادی رو درست کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
هیج دوگانگی در کشور وجود ندارد . در کشور جمهوری اسلامی ایران , فقط اسلام ناب محمدی حاکمه و طبق قانون در این کشور , کشف حجاب زنان در ملأ عام و اماکن و معابر عمومی , جرمه و مجازات داره و با افراد خاطی باید برخورد قاطع و قانونی صورت بگیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
حجاب قانون و باید رعایت بشہ ۔۔۔ دوگانگی وجود ندارہ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
خدا یک ارزن شعور و یک جو غیرت بهتان بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
یه گیاه هم اگر نور خورشید رو قطع و وصل کنی روش دچار مشکل میشه. چه برسه به حجاب که یه روز سخت گیری در حد آشوب ، یه روز هم آزادی کامل، بابا لیوان هم باشه ترک می خوره.
بهتره آهسته و پیوسته جلو برید نه یه دفه ای و هول هولکی.
Germany
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
در ایران به عنوان کشوری اسلامی عده ای علیرغم مسلمانی نمازویاروزه بجا نمی اورند ولی نه تنبیه میشوند نه دستگیرو نه مجبور به انجام ان میشوند. در ترکیه اسلامی خانم های بی حجاب و با حجاب در همه جا از جمله اماکن دولتی در کنار هم مشاهده میشوند و این امرکاملابر پایه اعتقادات شخصی شهروند است تا حکمی از بالا. خواهش داریم یه ذره کوتاه بیایید و به نارضایتی ها پایان دهید. با این سیاست های غیرمنطقی وطالبان منش لطفا عده ای راناراضی و به سمت نتانیاهو هول ندهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
در دیگر کشورهای اسلامی درست است که افراد محجبه و غیره محجبه در کنار هم مسالمت آمیز کار می کنند ، ولی ایران با بقیه جاها فرق دارد بی حجابش هم فرق داره ، دختره 15 سال سن داره کلی آرایش های گوناگون مثل دختر اروپایی که نیست فقط روسری نداشته باشه مانند مترسک خود را درست می کند با شلوار پاره و کوتاه ما مثل بقیه دنیا نیستیم.
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۵:۲۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
حضرت آیت الله، ما قوانینمون بر اساس قرآنه نه قوانین کشور لائیکی مثل ترکیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
تنھا کشوری ھستیم کہ بر پایہ شیعہ و ائمہ و قرآن بنا شدہ
پس حکم قران و شیعہ اصل نہ کشورھایی کہ شما نام میبری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
چرا طرح تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی فقط برای کارگران خانواده ایثارگران اجرا شد ؟ این انصاف نیست من با ۱۳ سال سابقه کار همچنان شرکتی بمونم ولی طرف سال اول اومده قراردادش عوض شده شاید ما ها از فضا اومدیم که ما رو آدم حساب نکردن به این قضیع ها هم فکر کردین جناب رئیسی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
نادون این مسئله چه رابطی به حجاب داشت. که برای توجیه گناهتان به هر چیزی متوسل می شوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
جناب ریس جمهور حجاب یک ضرورت دینی هست درست اما معیشتی مردم اقتصاد کشور یک ضرورت دینی نیست ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
هر سخن به جای خود
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۵:۲۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
گشنه، برو دم یه رستوران یه چیز بدن از گشنگی نمیری بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
نمیشه که بخاطر اقتصاد از بقیه مسائل غافل ماند و وقتی چشم باز میکنیم که دیگه دیره
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۵۶ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
آیت الله طالقانی:
حتی برای زن‌های مسلمان هم در حجاب اجباری نیست چه برسد به اقلیت‌های مذهبی…
ما نمی‌گوییم زن‌ها به ادارات نروند و هیچ کس هم نمی‌گوید… زنان عضو فعال اجتماع ما هستند… اسلام و قرآن و مراجع دین می‌خواهند شخصیت زن حفظ شود. هیچ اجباری هم در کار نیست.
مگر در دهات ما از صدر اسلام تا کنون زنان ما چگونه زندگی می‌کردند؟ مگر چادر می‌پوشیدند؟… کی در این راهپیمایی‌ها زنان ما را مجبور کرده که با حجاب یا بی‌حجاب بیایند؟ نه در زمان پیامبر نه ائمه معصومین چیزی بنام حجاب اجباری نبوده ،
این حکم اجبار یک حکم من در اوردی است که نه تنها عفاف و پاکی را در جامعه رواج نخواهد داد بلکه موجب گسترش فساد و فحشا در کل جامعه خواهد شد،
در اصل دین اکراه و اجبار نیست چه برسد به فروع ان، دین سرنیز ه ای به قلب کسی راه نخواهد داشت می ترسم روزی برسد که غارت بیت المال و فقر و فلاکت عادی شود و موضوع حساس جامعه بشود دو تار موی زن که زیر روسری است یا بیرون آن…
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
خداوند رحمت کند آیت اله طالقانی را . ایشان نظرات دیگری هم در مباحث دیگر داشتند که از ایشان بعید بود و خوشا به سعادتشان که همان زمان به رحمت خدا رفتند و به سرنوشت برخی خواص که عاقبت بخیر نشدند , دچار نگردیدند . قانون عفاف و حجاب که حدود آن در قانون مجازات اسلامی بیان شده , در زمان امام خمینی که بنیانگذار جمهوری اسلامی بودند , تصویب شده و در زمان فعلی هم یک فقیه با تقوا و جامع الشرایط در رأس حکومت اسلامی ایران میباشند , ملاک است نه افراد دیگر . ایشان بهتر از هر فرد دیگری در حال حاضر واقفند که بی حجابی و احکام آن چیست و نیازی نیست افراد بی صلاحیت , در این خصوص نظر تخصصی بدهند . جناب حسین ; مطالب جنابعالی غالبا طنز بوده و یا از روی ناآگاهیست و یا عناد . آخه نادان ; چه موقع و کجای ایران دیده شده زنان بی حجاب در راهپیمائیها شرکت کرده باشند . ظاهرا هنوز فرق بین کشف حجاب و بیحجاب را با ضعف حجاب ویا بد حجاب را نمیدانی !!!!! برو تاریخ را مطالعه کن و ببین زنان ایرانی تا قبل از حکومت فاسد پهلوی , با حجاب کامل در ملأعام حاضر میشدند و حتی پوشیده تر از چادر و با رو بنده که صورتشان هم پوشیده بود . حتی در دربار قاجار و قبل از آن , زنان درباری هم اینگونه بودند . پذیرفتن اصل دین اجباری نیست , ولی کسی که دین را پذیرفت , باید به اصول و فروع آن پایبند باشد . کسی هم که در جامعه و کشور اسلامی زندگی میکند باید قوانین آن را رعایت کند , حتی اگر مسلمان نباشد . واقعا خیلی احمقانه است که فکر کنی , حجاب زنان در جامعه , باعث گسترش فساد و فحشا میشود و بی حجابی از آن جلوگیری میکند !!!!! تو و امثال تو مشتی جاهل دین گریز و خدا ستیز هستید که یا واقعا جاهل هستید که وای بحالتان اگر در این جاهلییت بمانید و بمیرید و یا معاند هستید که خیلی زیرکانه و البته مزورانه , به اسم دین و قرآن , سعی در مخدوش کردن حدود الهی را دارید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
نوکران آمریکا الان آموزش دادن که در مغز جوانان فرو کنن که حجاب اجباری نیست. مرگ بر نوکران آمریکا.مرگ بر بیحجاب عقده ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
ناشناس ۱۴:۹ ( در جواب‌ حسین) موشک جواب‌ موشک بود ؟؟ :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
یک زمان طرف کم حجابه یک زمان طرف جلوه گری میکنه و جامعه رو به فضای مستهجن تبدیل میکنه. با این چه کنیم؟ تبعاتش رو همه داریم میبینیم. این ترویج فساده نه صرفاً بدحجابی یا بی حجابی. فکر میکنید حدودی میشه برای لباس تعریف کرد اگر کلاً حجاب رو کنار بزاریم؟ بابا ما انسانیم، ربات که نیستیم. خوب ملت به جای اینکه سرشون به کارشون باشه به جای دیگه پرت میشه مملکت میره روی هوا. شما ببین کودکان و نوجوانان ما بیشتر وقتشون در گیر چی هستند!!
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۵۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
روزنامه اطلاعات اوایل انقلاب:
در مورد حجاب احباری در کار نیست
مزاحمان خانم های بی حجاب ضد انقلابی هستند !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
همون موقع که قانون حجاب اومده بود؟! خوب گفتن که، مردم عادی نرن! مامورین میرن و با ضابطه باهشون برخورد میکنن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
۹:۵۱ ببند دهانتو.نوکر بی بی سی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
هم‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۶ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
دلم برای حقارت و بیچارگی زنهای بی حجاب میسوزه.
چقدر درمانده و مستاصل شدند که با بدن نمایی و برهنگی میخواهند کمی مورد توجه قرار بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
آفرین واقعا همینطور وقتی انسان درمانده میشه و چیز با ارزشی برای ارائه ندارد به بدن خود روی می آورد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
۵:۰۶ حرف دل مارو زدی.منم برای بیحجابها متاسفم که اینهمه عقده ای و حقیر هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
منم دلم برای تو عقده ای میسوزه که اینهمه کینه از زنان به دل داری . جهت درمان خودت را به پزشک سریعا" معرفی کن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
۱۶:۵۴ خیلی عقب مانده هستی.ما نسبت به زنان کینه نداریم.ما به چادر زنان باحجاب افتخار میکنیم.روی سخن ما به زنان بیحجاب و بیحیا و هرزه هست که لخت تشریف میارن در خیابان و به قانون کشور بی احترامی میکنن. برای شما که دیگه پزشک هم راه چاره نداره از بس قدرت تجزیه و تحلیل نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
دلت به حال عقل پوسیده و عقب افتاده خودت بسوزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
جناب 21:20 حکم حجاب 1400 سال از سوی خداوند امر شده است و قانون جمهوری اسلامی ایران 44 سال قبل تصویب شده است اما بی حجابی از زمان انسانهای نئاندر تال بوده است حال کدام پوسیده تر می باشند انسان اول حیوان بود بعد ها مؤمن شد پس به لحاظ زمانی حیوانیت مقدم بر دیانت است ولی به لحاظ ارزشی و اخلاقی و قانونی حجاب مقدم بر حیوانیت و مایه تفاوت انسان از حیوان است
حال خود بگو کدام عقب افتاده و پوسیده تر است ؟ و مگر هرچه قدمت بیشتری داشته باشد خوبتر یا بد تر است؟ موارد بسیاری در اخلاق بشری داریم که قدیمی اما با ارزش می باشند مانند صداقت و محبت و عدالت و پاکدامنی که خصیصه افراد مؤمن و متعهد و طالب شرافت می باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
باسلام ودرود باید داشتن حجاب وعفاف را قانون کرد ۴تا مثل برادر وخواهر بسیجی بااین اراذل واوباش بی حجاب برخورد کنند حساب کار دستشون میاد افریییییییییین بر غیرتت مرد بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
داشتن حجاب جزو قوانین عقلی و شرعی و مدنی ایران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
روی رفتار کردارمون کار کنیم بلکه افراد بی حجاب ترغیب بشن حجابشان رو رعایت کنند وقتی اسلام در رفتار ما پیدا نیست با وجود اختلاس ها و فساد های اخلاقی فرزندان برخی ها با ماشین های میلیاردی ویلاهای خاص در ایران و خارج چگونه میخوایم امر به معروف کنیم ؟؟ با ضرب شتم ؟ توهین ؟ باید اساسی کار انجام بشه ببینید امیرالمومنین چجوری با دشمنانش با احترام برخورد میکند و ما اینگونه با دخترای مملکت بر خورد میکنیم؟؟؟ با هتک حرمت اصلاح میشن یا از دین ایمان زده میشن؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
۱۹:۴۵ چه ربطی داره مگه بی حجاب بشن نون سرشون ؟میریزه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
بهترین راه این مسأله تو جامعه اینه به رای گذاشته بشه خیلی ها اگه حجاب آزاد بشه حجاب خواهند داشت و اگه نشه باز حجاب خواهند داشت ولی هرچی اجباری از لحاظ روانی نافرمانی میاره بهتره به نظرات هم احترام گذاشته بشه حجاب موی سر تو اکثر کشورهای اسلامی اختیاری هست ولی پوشش بدن قانون داره پاکستان که تندرو تر از ما هستند یا ترکیه هم حجاب دار آزاد هست هم بدون حجاب البته حجاب موی سر الزام به حجاب موی سر در عربستان و ایران و اکنون طالبان بوده که عربستان هم اختیاری شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
دوست گرامی ، پس از قبول کلیت دین نمی ت,ان بنا به سلیقه هر کس بخش هایی از احکام را قبول یا رد کردو یا به رای گذاشت یعنی یا زنگی زنگی یا رومی رومی ، یعنی دین یک بسته کامل است و نمی توان گفت من دین را قبول دارم اما روزه نمی گیرم و دیگری نماز نخواند و برخی محرمات را رعایت نکنند و قص علی هاذا ، این همان داستان شیر بی یال و کوپال خواهد بود و در این صورت اساسا دینی نخواهد بود و نخواهد ماند و ادیان گذشته نیز بر همین منوال نابود شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
آقای رییسی مردم رو به کجا داری میبری فقر وفلاکت از زمان ریاست شما به اوج رسیده شما در سخنرانی هاتون درباره کدام ایران صحبت میکنید وعده های انتخاباتی هم که اسمش روشه من معلولیت شدید دارم بعد از سیزده روز از سال جدید هنوز دولت شما عیدی ناچیز بهزیستی رو نداده بعد شما دارید از چی صحبت میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
حجاب امر خدا است و قانون کشور ، باید اجرا شود و ربطی به هیچ مسئله دیگری ندارد . یه عده ای نادون می خواهند هر جوری شده یه توجیهی بیاورند .مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
نتیجه پرونده حملات شیمیایی به مدارس دختران چی شد ؟؟؟ نکنه برای فرافکنی مسئله حجاب را راه انداختید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
اولا به دلیل پیگیری های قاطعانه نظام حملات شیمیایی تمام شد اما جغجه هایی چون علینژاد می خواهند این موضوع را همچنان داغ نگهدارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
جناب آقای رئیس جمهور ; با تمام احترامی که بذایتان قائل هستیم , این را بدانید که اگر هر چه سریعتر , پدیده منحوس کشف حجاب و گسترش بی حجابی و بی بند و باری مشتی هرزه خیابانی در سطح کوچه و خیابونها و ملأ عام که در زمان ریاست جنابعالی پیش آمده را طبق موازین قانون مجازات اسلامی , جمع کردید که اجرتان با خداوند متعال , وگرنه مطمئن باشید , چنان حرج و مرجی در کشور اتفاق میافتد که مجبور به استعفا خواهید شد . این موضوع مثل ارز و طلا و خودرو و .... نیست که بگوئیم با تحریمها ارتباط دارد و بشود چشم پوشی کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
حجاب میراث حضرت زهرا (سلام الله علیها) است. لطفا در برقراری اون به هیچ وجه کوتاه نیایید.ما ملت مسلمانیم.ما ملت امام حسین هستیم. متاسفانه عده ای از خانم ها تحت تاثیر بی بند و باری فضای مجازی قرار گرفتن که به شدت به ارزش ها و مبانی اسلام حمله میشه و از بی حجابی و معذرت میخوام اینها رو مینویسم همجنس بازی و زنا و انواع و اقسام گناهان حمایت میشه حتی گاها در فیلم هایی که توسط کارگردان های ایرانی و در سرزمین خودمون تولید میشه به مسائلی مثل غیرت مردان حمله میشه. چرا در تولید و پخش اینگونه فیلم ها دقت نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
زن زندگی آزادی
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۰:۱۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
دوستانی ک تا اسم حجاب میاد،سریع یقه جر میدید واس اقتصاد...یک بار برای همیشه این موضوع رو بفهمید که هرچی سرجای خودش باید مراقبت بشه،میشه تو توی خونت غذا بخوری اما حمام نری؟؟؟ب خوردن برسی اما به بهداشت اهمیت ندی یا کم اهمیت بدی..؟پس تو جامعه هر ارگانی باید کاره خودش رو بکنه اینو بفهمید لطفا.ارگان فرهنگی،اقتصادی،سیاسی،نظامی همه باید در راستای خودشون فعال باشن،نه همه بریزن رو اقتصاد بقیه چیزارو ب امان خدا بزارن بفهمین لطفا موضوع خیلی ساده است.این جمله ک ب اقتصاد برسید حجاب رو ول کنید،حمله دشمن کشور ایران اسلامیه....تمام.اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
برید از مالزی یاد بگیرید.
مردم با دینهای مختلف با آرامش در کنار هم زندگی میکنند. و کشور هم در حال پیشرفت سریع است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
مراقب تفرقه افکنی ها در جامعه باشیم..!!!

یا حق
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۰۰:۱۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
کسیکه با دیدن چهارتا تارمو تحریک میشود باید سریعا" خودش را به دکتر معرفی کند تا درمان شود . والله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
کسی هم که برای عمل نکردن به دستورات خدا هر بهانه ای میاره هم باید خودش رو به تيمارستان معرفی کنهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
حجاب با زور سطل ماست که فایده نداره،حجاب باید دلی باشه،با مبارزه با فسلد مالی و دزدی حجاب دلی هم بوجود میاد و نیاز به سطل ماست نیست.اسلام واقعی کارا رو دلی جلو میبره و با عدالت مردم رو به سمت دین میاره.البته که اثری از اسلام نیستخوبه همه میدونن که مهدی وقتی میاد که اثری از اسلام نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
مبارزه حتی نمادین هم باشد خوب است وجواب داده مثل سنگ زدن به شیطان ومرگ برصدام و آمریکا واسراعیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
اصل حجاب خوب است ولی ما نباید به گرانی کمر شکن و بیکاری جوانان و کشیده شدن آنان به فساد و مسله مسکن حساس نباشیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
اسلام رو در مالزی دیدم که خانمهایی که دوست داشتند حجاب کامل رو رعایت میکردند و بقیه هم آزاد.
اجبار کردن شما و به قول خودتون شل حجابها، توهین به شان حجاب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
ما یک عده حجاب مالزی رو دیدیم مقنعه سرشون وپایین تنه نیمه عریانه .
Iran (Islamic Republic of)
حقگو
۲۳:۴۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
معیشت مردم که روزمره درحال خراب شدن است یک ضرورت دینی نیست؟؟؟. اول وضع زندگی مردم را سروسامان بدهید بعد برسر مسائل جاشیه ای گفتگو کنید.
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۰۰:۲۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
اشتباهی مثبت دادم. دوگانه حجاب معیشت دیگه قدیمی شده. برید دنبال بهانه جدید برای بی حجابی باشید. بیشترین بی حجابی در مناطق مرفه نشین هست. اصلا آشوب بر سر شکم سیری عده ای بی حیا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
میدونید روزانه زنان ایرانی چقدر برای آرایش کردنشون یا عمل های زیبایی، خدا تومن هزينه میکنن، همین هایی که امروز اسمشون هنجار شکن و اراذل نام گرفتن از سر سیری و خوشی های زیادی هست که اینقدر هار شدن و به قانون لگد میزنن....
پول فقیر تو جیب این وحشی های هنجار شکن رذل،هست،
به خدا ایران کشور فقیری نیست، نظم و نظارت و مدیریت با کفایت نیست، ثروت درست تقسيم نمیشه، ما دوقشر خيلی ثروتمند و فقیر داریم، قشر متوسطی باشه، درصد خیلی کمی هستند، قشر فقیر که داره ضربه‌ میخوره، خيلی ها به خدا ناشکری میکنن،... مردم ما پرطمع و حریص شدن، ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
هروقت بخاطر زنان بیحجاب هرزه کانون خانواده ات از هم پاشید، بگو مسایل حاشیه ای هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
حجاب امر خداست و بالاترین ضرورت است . حفظ ارزشها از نون شب واجب تر است . اگر مهم نبود در طول قرن ها روی آن شیطان ها دست نمی گذاشتند . امام حسین برای حفظ ارزش ها جان خود و برادران و یاران خود را فدا کردو خانواده اش به اسیری رفتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
کسیکه حجاب ندارد یعنی ارزشی نزد شوهر یا پدر و برادر تنی خود ندارد از این تحفیر بالاتر در زمان جاهلیت کنیزها بی حجاب بودن یعنی علامت داشتن که قابلیت خرید و فروش دارن کسیکه حجاب ندارد خودش را مثل حیوان ماده کرده که پوشش ندارد خوب چه تحقیری از این بالاتر که فرد برای خودش ایجاد می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
مهمل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
نظر شما محترم ،،اما شاید عده ای نمی‌خواهند مثل شما با ارزش باشند ، خوب چه اصراری هست که به زور و تحقیر و توهین و کشتن آنها رو با ارزش کنین ،،خدا کجا گفته که افکار و عقاید خودتون رو به زور به دیگران قالب کنین
Germany
ناشناس
۰۷:۵۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
واقغا که...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
۷:۵۵ سیب زمینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
آقای رئیسی ما که حکم خدارو نادیده نمی گیریم ونیازی گقتن شماهم نیست:)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
مشکل اینه که شماها اشتباه کارید خیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
از اسلام فقط این چیزها رو یاد گرفتید؟ اسلام رو تو امارات دیدم که همه چی آزاد است ولی نود و نه درصد زن‌های اماراتی خودشون بدون اجبار حجاب کامل دارن. زور و اجبار رو تموم کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
آفرین
مرحبا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
حرف مفت میزنی . اونجا هم برخی زنان آنجا بی حجابند و برخی هم , خودشان عفیف و باحیا هستند و قنون منه بی حجابی ندارند چون اسلام اونها اسلام آمریکائیست , ولی در ایران برخی از زنان که خودشان خرابند . بنابراین باید با زور وادارشون کرد در ملأ عام خودشان را جمع و جور کنند و قانون اسلام ناب محمدی (ص) را رعایت کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۶ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
اسلام محمدی را کجای امارات دیدی؟داخل کاباره هایش یا لب ساحلش یا موقع سرو مشروبات الکی یا حین دید زدن زنان لخت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
چرا بعضی ها خودشون را به نفهمی می زنند ایران شیعی را با ترکیه و مالزی و امارات و ....... مقایسه می کنند. توی خونه خودت هر جوری می خواهی باش . ولی توی اجتماع نمی توانی بی حجاب باشی . هم حکم خداست و هم قانون است.اسلام محمدی با اسلام امریکایی فرق دارد .
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۲۳:۲۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
حفظ ارزش و حرمت دین و عمل به وعده ها و پرهیز از وعده های دروغ و حجاب همگی بسیار ارزشمند و مهم هستن . متاسفانه بعضی ها در لباس دین دارن و با ظاهرسازی مذهبی در بعضی پست ها و مقام های حساس و عمل نکردن به وعده ها و دروغ و ایجاد بی اعتمادی در مردم و..... به دین ضربه میزنن و البته که این از بزرگترین ضربه هایی هست که به دین زده شده و می شود و مسلما چنین افرادی خواسته یا ناخواسته ،از بزرگترین دشمنان تشیع هستن
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۵:۳۰ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
ما تو فامیل یه دکتر سیگاری داریم. پس رو به قبله هم که بودی نرو دکتر چون همه شون بدند. چرا فشار میارین به خودتون که نفهم از دنیا برین و ازون مغز استفاده نکنین؟ چرا آخه
Germany
Adrian
۲۳:۲۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
حالا هی طرح بذارید صد و ده سکه مهریه برای پشتوانه زن، نمیدونم حق تصنیف فلان... هر چی شغل آسون و راحت هست تو جامعه از بیمارستان ها و مراکز دولتی گرفته تا اموزش و پرورش و ادارات دادید به زنها. پسرها بیکار شدن و نمی تونن برن خواستگاری همه به فکر فرار از کشور برای شغل. اینقدر حقوق اجتماعی دادید به زن الان همین ها جلو نظام وایسادن. اگر مثل اروپا کارهای کارگری و رستوران داری و مشاغل سخت با حقوق کمتر میدادید به زنها اینطوری فیلشون یاد هندستون نمیکرد. هرچی ازمون استخدامی تو ایران میرفتم نصف بیشترش زنها پذیرفته میشدن. الان نتیجه این شده هرجا میری خواستگاری میگن شغل ت در شان نیست. درامدت کمه. خونه ت کو ماشینت کو. اخه اقتصاد اول دنیا بودید که زن ها را بردید سر کار? یا انقلاب صنعتی کرده بودید قحطی نیرو کار داشتید?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
آفرین پسر
تنها کامنت بدردبخور این قسمته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
زنهای محجبه را شغل بدید.به زنهای بیحجاب شغل ندید تا جونشون در بره
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۵:۳۳ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
حضرت والا، کی گفته که پرستاری آسونه؟ فکر کردی پرستار اونیه که میاد تو اتاق یه جیغ بنفش می کشه که وقت ملاقات تمومه از اتاق برین بیرون؟ مگه فیلمه؟ برو بیمارستان سوانح، بیمارستان سوختگی ، بیمارستان اقراد ناتوان حرکتی که بفهمی پرستاری یعنی چه.
هرچند با کلیت حرفت موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
64 درصد قبولی دانشگاه ها خانم ها هستند این به معنی آن نیست که امثال شما اجازه ورود قبولی ندارید شما هم تلاش درست و حسابی بکن قبول می شوی و استخدام هم می شوی ، نان را به بها دهند نه به بهانه ، آمو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
بخشی از زنها در ابتدای استخدام دولتی چنان حجابی می کنند که 7 والده شان نداشته اما همین که استخدام می شوند و پشتشان گرم می شود شروع می کنند به جفتک اندازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
ما مردها( هرز) از بی حجابی حمایت می کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
خ
۱۱:۲۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
شما رن هستید زیرا هیچ مرد با غیرت از زن بی حجاب حمایت نمی کند ،.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
چرت نوشته اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
زنها هم برای مردان هرز خودشونو بیحجاب میکنن میان در خیابان.مرگ بر شوهر و پدر بی غیرتشون
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۶:۳۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
پاسخ به کاربر ۲۳:۱۸

تو مرد نیستی هیچ مردی با شل حجابی و بد حجابی خانمی حمایت نمیکنه احتمالن خود توهم داستان داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
شما یا زن هستید یا مرد بی غیرت و یا هوس بازی هستید که خواهر و مادر حالیت نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
عجب !!!!
Iran (Islamic Republic of)
رسول خدایی شیطان
۲۳:۱۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
شیر در آتش !
+
جلد جهان رو ازبین میبردم !!!
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۲۳:۱۴ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
همه بایدازخدابترسن ازمسئولین تااون مادری که بی حجابه ودخترای بی حجاب چون خداشماراقبل ازاینکه اقدامی ضدش انجام بدیدباقدرت بی نهایت خودش هدف قرارمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
گرانی و تورم هم ضرورت دینی و امری قانونی است به نظر شما ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
بی حجاب مقصر نیست مقصر مرد بی غیرت است‌ ، که زن و دخترش مانند حیوان ظاهر شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
باباچرت نگو مردم دارن زیر گرونی لهدمیشن توهم گیردادی به چندتامو...
تو وطیفت که رفاه مردمه و مهارتورم و حفط ارزش پول ملی رودرست انجام بدن مردم خودشون خوب وبدروتشخیص میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
از رای کنسرتی و خزانه خالی تحویل دادن رسیدی به حرف مفت زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
حرف ایشان درسته ولی این اشتباه که مردم سر خود تذکر بدن باید امر به معروف توسط کسی که آموزش دیده با لحن ملایم و آرام گفته بشه انجام یه کار خوب به شیوه بد بیشتر باعث خرابی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
اقتصاد ربطی بہ حجاب ندارہ
تا میگن حجاب ی عدہ میگن اقتصاد درست کنید بہ حجاب چہ کار دارید
این حرف افراد نادان و احمق کہ حرف دشمن شیطان صفت
رو دارن تکرار میکنن
اگر ھمہ ی دنیا ھم جز مال و اموالتون باشہ ولی ناموست با اون وضع فجیح در انظار عمومی باشہ بہ نظرتون خیلی خوشبختید ؟؟۔۔
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۵:۳۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
حرف افراد نادان نیست چون نادانو یه بار بگی میفهمه. این حرف کسانیست که می خوان از زنان و دختران سو استفاده کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
ناموس چیه؟هرادمی خودش اختیار داره.حالا چون دخترت شده فکرکردی مالکشی؟خریدیش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
۱۵:۵۸ خدا شفات بده. از موتوری خریدی؟
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۲۲:۲۰ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
زن یه موجوده که وظیفه سنگینی داره ووقتی ازآزادی وبی حجابی حرف میزنه خودش میدونه داره چه گناهی مرتکب میشه به همبن دلیل آسیب شدیدروانی میبینه ودچاربیماری روانی میشه ولی سعی میکنه باخونسردی بی حجابی کنه ولی پشت این چهره کمی خونسردیه انسان داغون وآفت زدست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
متاسفانه برخی نه آفت را می فهمند و نه آفت را حتی اگر کل درونشان را آفت زده باشد و حاضر به خوردن قرص و درمان نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
آقای رئیسی بنظرم اگه قراره این مشکل رو حل کنید بایستی اون تجار و بازرگانانی که دارند با کمک رابطه از طرق مختلف مثل پشت ماجرابودن یک نماینده یا وزیر یا مدیر ، لباس‌های مهیج و غربی رو که اکثرا بدن نما و عریان هستند رو گردن بزنید تا دست ناموس این مملکت به لباسهایی نرسه که شیطانیست و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
احسنت موضوع باید ریشه ای حل شود
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۲۲:۱۹ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
اگه حجاب یک ضرورت دینی و واجب هست که همه موافق هستیم که حجاب خیلی خوبه پس وضعیت معیشت مردم چی این تورم بی سابقه در طول تاریخ چیه اقتصاد نابود چیه همش که نشد حجاب حجاب حجاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
میخواستی سال‌های قبل رای کنسرتی ندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
مخالفان فقط به فکر امیال حیوانی و شهوترانی و هرزگی و برهنگی و تجزیه ایران و همجنسبازی و روابط جنسی ازاد در ملا عام و تسلط زنان بر مردان و عوض شدن جای مرد با زن و سرسپردگی هستند و در اصل شعار انها زن هرزگی ازادی . زن برهنگی ازادی .زن سکس ازادی میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
منتظر ظهور حضرت قائم میمانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
سلام ودرود بر جان برکفان عرصه عدالت ماشالله بر تک تک نیروهای امنیت بسیج وارتش وسپاه پاسداران دم همه شماها گرم باید با بی بندباری وفساد مقابله کرد از۸۰ میلیون جمعیت شاید به امیلیون هم نرسد که گول خورده غرب شدن ما ملت امام حسینیم ع ما ملت شهادتیم خدا پشت وپناهتان همه مردم با شما هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
سلام ودرود بر جان برکفان عرصه عدالت ماشالله بر تک تک نیروهای امنیت بسیج وارتش وسپاه پاسداران دم همه شماها گرم باید با بی بندباری وفساد مقابله کرد از۸۰ میلیون جمعیت شاید به امیلیون هم نرسد که گول خورده غرب شدن ما ملت امام حسینیم ع ما ملت شهادتیم خدا پشت وپناهتان همه مردم با شما هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
نظرات وکامنت هارو که آدم میخونه خندش میگیره یعنی توجامعه ایران آدم متعادل ومیانه رو نیست؟ یک عده دین گریز و ضدمذهب شدید اینجا نظردادن و عده دوم هم افراد بشدت دگم و متعصب نادون که آدم رو یادابن ملجم میندازن .‌...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
خخخ خودت جزو کدومشونی؟ افراطی یا ولنگار؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
11:38 هیچی احتمالا هیچ مسئولیتی ندارن! بعدا که مسئولیت ها سنگین بهشون دادن، انوقت خواهید دید، چ خواهند کرد! اونایی که تونستن با موفقیت مسولیت رو پشت سر بزارن مردان و زنان مومن بودن، اون فقط فقط بخاطره اینکه توکلشون و همه چیزشون به خدا وصل بود ... تعادل و متعادل بودن فقط بستگی به ارتباط انسان با خدا دارد! وگرنه میره تویه افراط وو تفریط!
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
21:56 تو فقط خوبی زامبی مغز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
اونایی که فقط دارید فحش میدید و بر کرسی قضاوت نشسته اید، یادتون باشه خون بی گناه ریختن گریبان همه ی ماها رو میگیره
حالا هی آمران به معروف و ناهیان از منکر با مردم بجنگن و هی مردم رو دستگیر کنید
این نشد کشور داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
از کدوم مردم حرف میزنید؟ جوری حرف می‌زنید انگار همه زنهای ایرانی میخوان بی حجاب باشن. نخیر عده بسیار کمی هستن که تحت تاثیر رسانه های خارجی قرار گرفتن و متاسفانه به ارزش ها و واجبات الهی پایبند نیستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
خیلی ساده لوح و بی شعوری . اولا قرار نیست خونی ریخته شود , مگر ارازل و اوباشی که مثل اغتشاشگران از خدا بی خبر که خون مدافعان امنیت را ریختند . قراراست قانون اسلامی در مورد کسانیکه کشف حجاب میکنند و میخواهند جامعه را علنا به فساد و فحشا بکشند و باعث تباهی خانواده ها بشوند , اعمال شود . مگر که اینها و حامیان وحشی اشان دست به خونریزی بزنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
مزدوران دشمن ملت ایران رو با مردم ایران جمع نبند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
الان منظورن پیامبران و امامان معصوم بوده دیگه،اره؟! چون اون کارشون همین بوده دیگه! میرفتن مردم رو ارشاد میکردن، از کارهای زشت باز میداشتن! نمی ذاشتن پلیدی ها در جامعه رواج پیدا کنه! اتفاقا اهل فحشاء و ظلم و ستم بهشون گفتن، یا دست از کارهاتون بر میدارین، یا با بدترین شکل ممکن می کشمیتون!(که البته اکثر پیامبران هم به همین دلیل شهید شدن).
من به شخصه معتقدم امر به معروف و نهی از منکر با توجه به شرایط جامعه،بعد وو حتما به صورت گروهی و جمعی باشه، نباید یک فرد تنهایی بر، که کفار و منافقین بلاء سرش بیارن ..(چون ذات که ترسو هستن، تنها گیر بیارن، طمع برشون میداره)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
۲۱:۵۳ برای زعایت قانون با همه برخورد میکنیم.حتی شما دوست عزیز.پس حجابتونو رعایت کنید.نمیخواد به ما کشور داری یاد بدید
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۵:۳۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
طرفداران برهنگی مثل خودت انگل و کثافتند نه مردم
Iran (Islamic Republic of)
حسین شیرازی
۲۱:۵۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
این بی حجابی مقصر مردان هستن به نظرم
اگه مردان غیرت داشتن نمیذاشتن زن، خواهر، مادر اینجوری بی حجاب وارد جامعه بشن تا مردهای دیگه اونا رو تماشا کنند!
اگه واسه دل خودشون هست که توی خونه هر چی دوست دارن آزاد باشن ولی در جامعه طبق قانون باید پوشش صورت بگیره.
این عادت دادن مردان به بی غیرتی از داخل ماشین سواری شروع شد این چند سال اخیر،خانم ها با نپوشیدن شال روسری در ماشین، مردهای خودشون رو عادت دادن به این روزها!

مرد بودن به سبیل و صدا و هیکل نیست دوستان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
نمیشه گفت،صرفا فقط مردن،(قطعا عامل اصلی هستن، ولو این رو همیشه در نظر داشته باشید،برخی هم میگن، و هزارتا کار میکن، اما ناموس گوش به حرفش نمیده، پیامبران و امامان هم چنین مشکلاتی داشتن!)
اتفاقا اوضاع امروز جامعه نشان میده،که این افراد از ابتدا به دین و دیانت شک داشتن!(الان بستر اماده است، شخصیت واقعی رو نشون میدن!) در گذشته هم تعصبی بودن،نه غیرتمند !نشان به اون نشان،که وقتی برخی میخوان به ناموسی یک کسی که ناموسش در معرض دید گذاشته! تذکر بدن، اون شخص بشدت بدش میاد، میره که امر به معرف رو بزنه! چون تعصبیه! یک چیزی از جهالیت بهش رسیده! (تعصب قبلیش رو عرف جامعه بود! الان فکر میکنه تعصب جدیدش براساس عرف همین بی ناموسی که داره انجام میده، می باشد!)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
لطفا به روان پزشک مراجعه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
۱۴:۲۴ شما که حتی روانپزشک هم نمیتونه برات کاری کنه.بی غیرت برو پیش عزراییل شاید در جهنم فهمیدی دنیا چه خبر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
ناشناس ۱۴:۲۴ تو خودت مشکل روانی داری که بی ناموسی هم جزو اون مشکلات روانیته برو دکتر روانپزشک خودتو حل و فصل کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
اگر خدایی وجود داره از ته دل دعا مرکنم به امثال تو فرزند دختر نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
اونایی که با برخورد با بی حجابی مخالفند با برخورد با معتاد متجاهر هم مخالفندآیا؟؟خب معتاد که مواد تو حلق کسی نمیکنه کنارخیابون موادش را میکشه به کسی چه ربطی داره مشکل از تربیت خودتونه نخر وسوسه نشو!!!نظرتون؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
عزیز اینا یه چیز دیگه میگن! اینا میگن، شما برو بمیر! شما برو پول در بیار! شما برو نوکری کن،برای ما! تا ما عشق و حال کنیم! غرق در لذت ها خودمون باشیم!.. قشر مومن رو ساده گیر اوردن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
اتفاقا بیحجابها در جاهای دیگه توقع دارن قوانین خیلی جدی رعایت بشه.همین علی دایی دزد گردنبندش را به قانون سپرد تا محازات شه.اونوقت حامی دزدان حیا شده.حامی بیحجابها شده.خاک بر سرشون
۱۲
آخرین اخبار