آماده باش هلال احمر تا زمان بازگشت آخرین مسافران نوروزی

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر تا زمان بازگشت آخرین مسافران نوروزی در حالت آماده باش قرار دارد.

پیرحسین کولیوند ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی، گفت: در چنین روزی اراده ملت سبب شد تا نظام مقدس جمهوری اسلامی مستقر شود و ما نیز امروز باید با تلاش خود در این مسیر حرکت کنیم. تا به امروز نیز جمعیت هلال احمر خدمات ارزنده‌ای ارائه داده است.

وی افزود: در سال جاری خدمات متفاوت از سال گذشته بود و از ابتدا تلاش شده است تا ساماندهی امور به بهترین شکل صورت گیرد. تا آخرین لحظه ایام نوروز در کنار مردم هستیم تا سفری ایمن داشته باشند. خوشبختانه تمامی دستگاه‌ها پای کار بودند و حضور پررنگ هلال احمر سبب شد تا آسیب‌ها به هموطنان کاهش یابد.

کولیوند ادامه داد: این پایان کار ما نیست و ماموریت‌های بعدی از راه می‌رسند. در روز‌های آتی باید به کمک نیازمندان در ماه مبارک رمضان شتافته و طرح هلال رحمت را با جدیت پیگیری کرد. معاینه حجاج نیز در این روز‌ها با دقت و سرعت در حال انجام است و بزودی به اتمام می‌رسد و پس از آن نیز واکسیناسیون حجاج آغاز می‌شود. هلال احمر خستگی نمی‌شناسد و تا آخر پای کار است.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: پس از مراسم حج باید به استقبال ایام محرم و اربعین حسینی و مدیریت تجمع انبوه این مراسمات رفت. ما برای رضایت خدا و خدمت به مردم در این عرصه حاضر هستیم و تلاش می‌کنیم تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار