تقویم آموزشی نیم سال دوم دانشگاه تهران اعلام شد

امتحانات میان ترم دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه تهران در نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ از هفته آینده آغاز می‌شود.

بر اساس تقویم آموزشی نیمسال دوم تحصیلی در دانشگاه تهران امتحانات میان ترم این دانشجویان از ۱۹ فروردین آغاز می‌شود و تا ۳۱ این ماه ادامه دارد و دانشجویان در ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت و همچنین اول خرداد  سال جاری می‌توانند نسبت به حذف اضطراری واحد‌های خود اقدام کنند.

در نهایت امتحانات دانشجویان تمامی مقاطع دانشگاه تهران از ۲۵ خرداد آغاز می‌شود و اول تیر امتحانات دروس عمومی دانشجویان انجام خواهد شد و در نهایت امتحانات دانشجویان این دانشگاه در دهه اول تیر به پایان می‌رسد.

ثبت نام الکترونیکی دانشجویان مجاز به ادامه تحصیل در کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه تهران بر اساس مقررات وآئین‌نامه‌های آموزشی ومجوز‌های مربوط است و در صورت عدم ثبت نام رسمی دانشجو منصرف از تحصیل محسوب می‌شود.

همچنین کنترل نهایی به منظور رفع اشکالات آموزشی واحد‌های اخذ شده و وضعیت تحصیلی دانشجو است و باید توسط کارشناسان اداره آموزش انجام گیرد.

دانشگاه تهران مهلت اعلام نمرات و ثبت در سیستم جامع آموزشی دانشگاه توسط اساتید را تا ۱۰ روز پس از هر امتحان و حداکثر تا ۲۰ تیر سال جاری تعیین کرده است.

دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) دانشگاه تهران از روز شنبه ۸ بهمن تا روز پنجشنبه ۱۳ این ماه می‌توانستند برای نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ ثبت‌نام کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار