آمادگی پلیس فارس در روز طبیعت/اعلام محدودیت‌های ترافیکی

جانشین فرمانده انتظامی فارس از آمادگی کامل پلیس برای تأمین نظم و امنیت روز طبیعت و همچنین محدودیت‌های ترافیکی در این روز خبر داد.

سردار یوسف ملک زاده جانشین فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: در جهت روان سازی ترافیک و پیشگیری از حوادث جاده ای، ماموران پلیس با استقرار در محور‌های مواصلاتی و مسیر‌های منتهی به تفرجگا‌های استان، محدودیت‌هایی را در روز ۱۳ فروردین اجرایی خواهند کرد.

او با اشاره به آغاز طرح ترافیکی از ساعت ۷ صبح روز طبیعت، افزود: از این ساعت به بعد از خروج موتورسیکلت و همچنین وانت بار و یا کامیون‌هایی که در قسمت بار اقدام به سوار کردن مسافر کرده اند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه همه تمهیدات و تدابیر لازم، برای استقرار امنیت مطلوب و برای اینکه شهروندان در سطح استان فارس بتوانند روز طبیعت آرامی را سپری کنند، اندیشیده شده است، گفت: در این راستا از سیستم‌های پایش تصویری و تجهیزات هوشمند و گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی پلیس در نقاط مختلف شهر‌ها و حاشیه پارک ها، باغ‌ها و تفرجگاه‌ها استفاده خواهد شد.

سردار ملک زاده افزود: از مردم و مسافران نوروزی تقاضا داریم که زمان سفر خود را مدیریت کنند، بازگشت خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند و از عجله و شتاب بی مورد در هنگام رانندگی خودداری کنند.

او گفت: همه تلاش‌ها صورت گرفته تا امنیت خوبی را برای شهروندان و مسافران نوروزی فراهم آوریم و امیدواریم شهروندان در سایه چتر امنیت پلیس، روز شاد و با نشاطی در ۱۳ فروردین تجربه کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم هنگام ترک منازل خود نسبت به بسته بودن همه راه‌های نفوذ سارقان به منزل اطمینان حاصل کرده و از نگهداری طلاجات و وجوه نقد در منازل خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار