محمدرضا پاکدل گفت: گوشت گرم گوسفندی بسیار مرغوب وارداتی از کشور روسیه از روز دوشنبه در استان توزیع می‌شود.

محمدرضا پاکدل، سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: پس از بروز مشکلاتی در زمینه تامین گوشت گرم، کمیته ویژه‌ای به دستور استاندار در استان تشکیل شد تا بتوانیم علاوه بر تامین‌های داخلی، از خارج کشور نیز گوشت مرغوب را وارد کنیم.

او افزود: گوشت بسیار مرغوب گرم گوسفندی از پس فردا از روسیه وارد استان می‌شود که در دفعه اول ۵۰۰ تن خواهد بود و به صورت تدریجی و روزانه توزیع می‌شود.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد ادامه داد: این گوشت گرم با وجود کیفیت بالا بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان از گوشت کنونی بازار ارزانتر است و توزیع آن در همه شهرستان‌های استان انجام می‌گیرد.

پاکدل اظهار داشت: این گوشت در شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ توزیع می‌شود که فروشگاه‌های فامیل، رفاه، بامبو، جامینو، خلیج فارس، عدالت و ... از جمله این فروشگاه‌ها به شمار می‌آید.

او با اشاره به اینکه گوشت در قالب لاشه به فروشگاه‌ها تحویل می‌شود، گفت: امکان فروش گوشت به صورت خُرد در فروشگاه‌ها وجود دارد، اما برای اینکه عموم مردم از این گوشت بهره‌مند شوند، سقف چهار تا پنج کیلو در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
اگر 3 ماه قبل که گوشت 180 هزار تومان بود الکی نمیگفتن دام مازاد دارند و همه دام ها را صادر نکرده بودند الان گوشت 450 هزار تومان نمی شد
آخرین اخبار