اسکان اضطراری مسافران نوروزی در شهرستان مریوان

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان مریوان از اسکان اضطراری مسافران و گردشگران نوروزی با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی در این شهرستان خبر داد.

 مصطفی طاهری اظهار کرد: در شب‌های گذشته به دنبال نامساعد شدن شرایط جوی، مسافران و گردشگران نوروزی که در پارک‌ها و نقاط دیگر شهر اقدام به برپا نمودن چادر کرده بودند، در استادیوم ورزشی سرپوشیده و خوابگاه اداره ورزش و جوانان این شهر به‌صورت اضطراری اسکان داده شدند.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مریوان افزود: ظرفیت کافی برای اسکان متقاضیان در شهرستان وجود دارد و مشکلی در خصوص اسکان و اقامت مهمانان نوروزی نداریم.

او عنوان کرد: براساس آمار‌های موجود، از تاریخ ٢٥ اسفندماه تا روز جمعه ١١ فروردین‌ماه ١٤٠٢ تعداد ١٤٥ هزارو ٥٢ نفر گردشگر در مراکز اقامتی دائم و موقت شهرستان اسکان داده شده‌اند.

طاهری یادآور شد: در مدت زمان اعلام شده ٧٧١ هزارو ٢٠٠ نفر گردشگر داخلی و خارجی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان اعم از طبیعی، روستا‌های هدف گردشگری، فرهنگی و.. بازدید کرده‌اند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان مریوان بیان کرد: بازار و مراکز خرید مریوان، دریاچه زریبار، روستای گردشگری دره‌تفی و سدگاران بیشترین آمار بازدید مسافران را در این شهرستان به خود اختصاص داده‌است.

او در پایان از تعامل، همکاری و تلاش‌های مجدانه اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان به‌منظور خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی و فراهم کردن امکانات برای اسکان اضطراری قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.