واکنش کاردار ایران در انگلیس به ممنوعیت اقامه نماز در یک مدرسه دولتی

کاردار ایران در انگلیس اقدام فوری مقامات بریتانیا در واکنش به ممانعت یک مدرسه دولتی از اقامه نماز دانش آموزان را خواستار شد.

سید مهدی حسینی متین کاردار ایران در انگلیس در توییتی نوشت: تساهل و ممنوعیت دانش آموزان مسلمان از انجام فعالیت‌های دینی از جمله نماز به ویژه در ماه مبارک رمضان مطلقاً اشتباه و غیرقابل قبول است. انتظار است مقامات بریتانیا فوراً علیه این اقدام غیرقانونی و غیرقابل قبول اقدام کنند.

بنا بر گزارش رسانه‌ها، یک مدرسه دولتی بریتانیایی در لندن در میان شکایت‌های والدین خشمگین، مبنی بر اینکه فرزندانشان از اقامه نماز‌های واجب اسلامی در ساعات مدرسه منع می‌شوند، خبرساز شده است.

مدرسه جامعه مایکلا در ومبلی پس از این‌که دانش‌آموزان والدین را از چندین مورد از این اقدامات مطلع کردند که در آن معلمان در تلاشی آشکار برای ممنوع کردن عبادت مسلمانان، نماز خواندن دانش‌آموزان را قطع کردند، متهم به اسلام‌هراسی آشکار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
اگه شیعه نیستن نخونن خیلی بهتره چون تبلیغ وهابیا میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
قابل توجه اونایی که می گفتند اونجا آزادی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
کسی که با خدا باشد هرگز به دیگری آسیب نمی رساند
دست پروده های شیطان هستند که موجبات ناآرامی را فراهم می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
چند روز پیش یه خبر اومد که به یه خانم سوری محجبه اجازه قضاوت در دادگاه رو دادند کلی ها گفتند وای اونجا چقدر آزادی هستند دموکراسی واقعی اونجا اجرا میشه بفرمایید تحویل بگیرید عمق آزادی در غرب همینه همش نمایشی است
آخرین اخبار