خطیب مسجد الاقصی درباره توطئه بزرگ صهیونیست‌ها هشدار داد

خطیب مسجد الاقصی، در خصوص پیامد‌های «توطئه بزرگ» رژیم اشغالگر و شهرک نشینان برای هدف قرار دادن مسجد مبارک الاقصی هشدار داد.

شیخ عکرمه صبری گفت: رژیم اشغالگر با توجه به تهدید دائم برای هجوم به مسجد الاقصی در روز چهارشنبه آینده و قربانی کردن، در حال آماده سازی نقشه بزرگ برای مسجد الاقصی، مصادف با عید پاک است.

به گزارش خبرگزاری سما، خطیب مسجد الاقصی خاطر نشان کرد: گروه‌های شهرک نشین بسیار پا را فراتر از گلیم خود گذاشته اند و خواستار حمله به مسجد الاقصی از تمامی دروازه‌های آن شده اند تا بر کنترل خود بر مسجد الاقصی تاکید کنند.

وی تاکید کرد: دعوت به "ذبح قربانی" و اجازه دادن به شهرک نشینان برای انجام این کار، بیانگر تهاجم جدید و خطرناک شهرک نشینان افراطی به الاقصی است. این تجاوز در نهایت با هدف تحمیل حاکمیت یهودیان بر قدس به عنوان پایتخت یهودیان جهان انجام می‌شود و رژیم اشغالگر مسئول کامل عواقب این وقایع است که با هدف جذب و جلب نظر افراط گرایان و عناصر جناح راستگرای رژیم صهیونیستی انجام می‌گیرد.

خطیب الاقصی خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر میدان‌های مسجد را در سایه حملات پی در پی به نمازگزاران و اعتکاف کنندگان، به مکانی برای درگیری تبدیل کرده است.

شیخ عکرمه صبری گفت: مقامات اشغالگر همه محیط را برای تشدید اوضاع در ماه مبارک رمضان محاصره کردند که این امر با بسته شدن دروازه ها، نصب موانع، اخراج حاضران در آن و جلوگیری از ورود تعداد زیادی از نمازگزاران به آن همراه بود.

وی در پایان به اقدامات "تحریک آمیزی" اشاره کرد که با دستور مستقیم ایتامار بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل توسط رژیم اشغالگر علیه فلسطینی‌ها انجام می‌شود تا راه را برای یورش شهرک نشینان به الاقصی باز کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار