آزادی ۳۰۸ زندانی جرائم غیرعمد در مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران از آزادی ۳۰۸ زندانی جرایم مالی وغیرعمد به همت و تلاش ستاد دیه خبرداد.

حجت الاسلام محمد صادق اکبری گفت: با همت و تلاش ستاد دیه استان ۳۰۸ زندانی جرایم مالی وغیرعمد پارسال از زندان آزاد شدند که از این تعداد ۴۱ نفر از طریق صلح و سازش بود

او با قدردانی ازطلبکارانی که بخشی از طلب خود را می‌بخشند، افزود: درکنار کمک‌های مردمی و اعطای تسهیلات بانکی به زندانیان، یکی از مهم‌ترین کمک ها، بخشش بخشی از طلب توسط طلبکاران است که شایسته تقدیر است.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: دستگاه قضایی استان نیز با ایجاد زمینه صلح وسازش وهمچنین پذیرش اعسار محکومین و تقسیط مبلغ بدهی دراین مسیر تلاش کرده است تا زندانیان واجد شرایط بیشتری به آغوش خانواده برگردند.

عالی‌ترین مقام قضایی استان گفت: طرح‌های ابتکاری بسیاری درطول سال گذشته به مناسبت‌های مختلف به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اجرایی شده است که تاثیر بسیار خوبی در جذب مشارکت‌های مردمی داشته است.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: جمع بدهی زندانیان آزاد شده بیش از ۲۱۲ میلیارد و ۳۰۴ میلیون تومان بوده است که ستاد دیه استان بیش از ۲۰ میلیارد و ۴۴ میلیون تومان را پرداخت کرده است

حجت الاسلام محمد صادق اکبری میزان تسهیلات بانکی پرداخت شده را نیز بیش از ۸ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان اعلام کرد و افزود:مابقی ازطریق اعسار وتقسیط، اخذ گذشت ازشکات ونقدینگی مددجویان تامین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.