عملیاتی شدن ۳ هواپیمای زمین گیر تنها در ۱۰۰ روز

سومین هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ توسط متخصصان و مهندسان ایرانی عملیاتی و به ناوگان پروازی این شرکت اضافه شد.

با توجه به تأکید و دستور وزیر راه وشهرسازی و پیگیری‌های محمد محمدی بخش  رئیس سازمان هواپیمایی کشور مبنی بر افزایش تعداد ناوگان  هوایی و عملیاتی کردن ناوگان زمین گیر و بازگشت آنها به چرخه هوایی کشور سومین  هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ بعد از انجام بازرسی‌های سنگین و تامین دو دستگاه موتور،  عملیاتی شد.

آقای محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفته بود:  نوسازی و عملیاتی کردن ناوگان هوایی کشور جزء اولویت های اصلی سازمان هواپیمایی کشور در سال جدید است که این امر مهم را در دستور کار خود قرار خواهیم داد‌.

 عملیاتی کردن  هواپیمای بوئینگ  ۷۳۷ آسمان با تلاش شبانه روزی متخصصان و جوانان فنی مهندسی با هدف افزایش تعداد صندلی پروازی انجام شد‌.

ا‌نجام تعداد زیادی از امریه‌های اجباری و همچنین بازرسی‌های سنگین در قسمت کابین، از نکات قابل توجه این بازرسی است.

این هواپیما پس از انجام پرواز آزمایشی و اطمینان از بازرسی‌های انجام شده، به خطوط پروازی پیوست. این بوئینگ ۷۳۷ روزانه حداقل ۸ پرواز به صورت رفت وبرگشت انجام می‌دهد.

این مهم که بخشی از برنامه توسعه ناوگان آسمان است، با پیگیری و تاکیدات کاپیتان شیرودی  و در راستای ارتقاء خدمت رسانی به مردم و به دنبال سیاست‌های ابلاغی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری محقق شد.

پیش از این و در دو ماه گذشته، با تامین موتور، یک فروند فوکر ۱۰۰ و یک بوئینگ دیگر نیز به خطوط پروازی شرکت هواپیمایی آسمان پیوسته بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار