پتی: هو کردن مسی اهانت به فوتبال است

ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه به انتقاد از رفتار هواداران پاری سن ژرمن از مسی پرداخت.

به نقل از مونت کارلو، هواداران پاری سن ژرمن بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا رفتاری متفاوت با مسی داشته اند.

پاریسی‌ها مسی را یکی از مقصران حذف از لیگ قهرمانان اروپا می‌دانند و به همین خاطر در دو بازی اخیر تیم او را هو کرده اند.

امانوئل پتی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال فرانسه اینگونه به هو شدن مسی واکنش نشان داد: بسیاری می‌گویند که مسی در زمین راه می‌رود، اما شما کافی است که به حضور مسی در بارسلونا نگاه کنید. مسی رهبر ارکسترا در بارسلونا بود و با بازیکنان دیگر باید خود را با او هماهنگ می‌کردند. او در پاری سن ژرمن چنین شرایطی را ندارد.

پتی ادامه داد: به نظرم شعار دادن علیه مسی اهانت به فوتبال است. مشکل پاری سن ژرمن مسی و نیمار نیستند. باید تیم خود را با چنین بازیکنان بزرگی هماهنگ کند. شما کافی است که به تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی اخیر نگاه کنید. بازیکنان آرژانتین مثل جنگجویان اطراف مسی جمع می‌شدند و همگی برای او حاضر بودند که جان بدهند. در بارسلونا هم همه بازیکنان برای مسی بازی کی کردند و به جای او هم می‌دویدند. وقتی که من کنار زیدان بازی می‌کردم اصلا به او نمی‌گفتم که باید فرار کند یا بیشتر بدود. او رهبر ارکسترا بود و باید من خودم را با او هماهنگ می‌کردم.

ستاره سابق توپچی‌ها در پایان گفت: من به مسی توصیه می‌کنم که پاری سن ژرمن را ترک کند. پاری سن ژرمن باشگاه فوتبالی نیست. وقتی به ستاره‌ای مانند مسی توهین می‌شود او باید برود چرا که اهانت به او اهانت به فوتبال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار