توزیع هزار بسته معیشتی میان نیازمندان شوش

 رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش با اشاره به مرحله نخست طرح اطعام مهدوی در این شهرستان گفت: هزار بسته معیشتی به ارزش ۶ میلیارد ریال بین خانواده‌های نیازمند زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.

غلامحسین نظری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش  می‌گوید: همزمان با ماه مبارک رمضان در نخستین رزمایش توزیع سبد‌های غذایی برای نیمی از خانواده‌های نیازمند این شهرستان سبد معیشتی تهیه و توزیع شد.

او ادامه داد: هر سبد غذایی شامل برنج، روغن، عدس، ماکارونی و رب گوجه است که هزینه این سبد‌ها با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج شوش، خیران و نیکوکاران و برخی شرکت‌های بخش خصوصی این شهرستان تامین شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش گفت: تهیه هزار بسته معیشتی دیگر برای خانوار‌های نیازمند باقیمانده نیز در دستور کار است تا با کمک خیران و مردم نوع دوست شوش تا پایان ماه مبارک رمضان این اقلام خریداری و بین نیازمندان شهرستان توزیع شود.

آقای نظری  همچنین با اشاره به اجرای طرح اطعام ایتام از ابتدای ماه مبارک رمضان در این شهرستان افزود: تاکنون سه هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع و تا پایان ماه رمضان نیز سه هزار پرس غذای گرم دیگر بین این خانوار‌ها توزیع می‌شود.

۲ هزار خانواده مددجو، زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شوش قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.