بقای آلتا در حضور نادری قطعی شد

آلتای اسپور در حضور مدافع ایرانی خود طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی به دست آورده و بقای خود را تقریبا قطعی کرده است.

آلتای اسپور علی‌رغم اینکه فصل ۲۳-۲۰۲۲ را موفقیت‌آمیز آغاز کرده و حتی به صدرنشینی در لیگ یک ترکیه رسیده بود، اما به مرور زمان دچار اُفت شد و به جمع گزینه‌های سقوط رسید، اما آن‌ها در دیدار‌های اخیرشان با بهره‌مندی از محمد نادری توانستند شرایط خود را سر و سامان بدهند و به آرامش برسند.

تیم فوتبال آلتای اسپور که هفته گذشته با درخشش و گلزنی و تاثیرگذاری محمدی نادری روی یک گل دیگر توانست به برتری چهار بر دو مقابل اِرزوروم اسپور دست پیدا کند، شب گذشته هم در حضور این مدافع ایرانی یک برد دیگر برابر ساکاریا اسپور کسب کرد تا این پیروزی آن‌ها را کاملا از منطقه خطر دور کند.

یاران نادری در شرایطی شب گذشته در هفته سی‌اُم لیگ یک ترکیه میزبان ساکاریا اسپور بودند و به برتری سه بر یک دست پیدا کردند که حریف‌شان یکی از مدعیان جدی صعود به سوپر لیگ ترکیه به شمار می‌رود و در کنار اینکه چهار پیروزی پیاپی کسب کرده بود، با برتری در این مسابقه به رده دوم جدول صعود می‌کرد.


آلتای اسپور با کسب پیروزی پُر گل مقابل ساکاریا اسپور که محمد نادری را ۹۰ دقیقه و برای بیست و پنجمین بار در این فصل در اختیار داشت، ۳۱ امتیازی شد تا در فاصله هفت هفته مانده تا پایان فصل جاری لیگ یک ترکیه، اختلاف ۱۰ امتیازی با منطقه سقوط پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار