لیگ برتر انگلیس

چلسی صفر - لیورپول صفر/ چهارمین تساوی بدون گل سرخابی ها

چلسی در دیداری لیگ برتری مقابل لیورپول، به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت.

چلسی و لیورپول در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت. دو تیم برای ششمین بازی پیاپی (که چهار مورد اخیر آن بدون گل بوده است) به تساوی رضایت دادند.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ بود که روی اشتباه کاستاس سیمیکاس، کای هاورتز صاحب توپ شد و با یک پاس خوب، ژوائو فلیکس را راهی دروازه لیورپول کرد، اما حضور به موقع ژوئل ماتیپ، مانع گلزنی ستاره پرتغالی چلسی شد.  

در ادامه بازی متعادل شد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و کمتر موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها ایجاد می‌شد.

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۲۵، روی یک ارسال به محوطه جریمه لیورپول و دفع ناقص توپ، ریس جیمز از پشت محوطه جریمه با یک شوت محکم دروازه آلیسون را باز کرد، اما داور این گل را به دلیل در آفساید قرار داشتن انزو فرناندز نپذیرفت.
در دقایق پایانی نیمه اول این بازیکنان چلسی بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما حملات‌شان به موقعیت ویژه‌ای منجر نمی‌شد. در ثانیه‌های پایانی این نیمه، این بازیکنان لیورپول بودند که روی دروازه چلسی خطرساز شدند و در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده، چیزی نمانده بود که شوت فابینیو به گل اول بازی تبدیل شود، اما وسلی فوفانا به هر شکل ممکن با سر توپ را به بیرون فرستاد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.  

نیمه دوم را هم چلسی بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴۷ بود که روی یک حرکت تیمی، متئو کوواچیچ صاحب موقعیت شد، اما ضربه او از بالای دروازه لیورپول به بیرون رفت.
دو دقیقه بعد، روی پاس خوب انگولو کانته، این کای هاورتز بود که در موقعیت تک به تک با آلیسون، دروازه حریف را باز کرد، اما بعد از استفاده از VAR مشخص شد که ضربه مهاجم آلمانی بعد از برخورد به آلیسون، دوباره به دست خودش برخورد کرد و وارد دروازه شد و به همین دلیل، داور این گل را نپذیرفت.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و تعویض‌های هجومی دو تیم و حضور بازیکنانی مانند محمد صلاح و رحیم استرلینگ، نتوانست تغییری چندانی در روند بازی ایجاد کند.
در دقایق پایانی باز هم این بازیکنان میزبان بودند که حملات خطرناک‌تری روی دروازه لیورپول داشتند، اما در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار