جمع‌آوری بیش‌از ۴۱ تن موادغذایی فاسد و تاریخ گذشته در جنوب سیستان و بلوچستان

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بیش‌از ۴۱ تن انواع موادغذایی و لبنی فاسد و تاریخ گذشته از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون در جنوب سیستان و بلوچستان کشف و معدوم شده است.

  فیض الرحمن رسولی زاده  اظهارداشت: در راستای ارتقا سلامت و امنیت غذایی شهروندان تعداد ۳۰۰ نفر از بازرسان بهداشتی در قالب ۷۴ تیم بصورت شبانه روزی تا پایان تعطیلات نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان بر فعالیت مراکز تهیه، توزیع و عرضه موادغذایی، مراکز اقامتی، مجتمع‌های رفاهی خدماتی، اماکن عمومی و سایر مراکز حساس در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بصورت مستمر نظارت دارند.

وی بیان کرد: با تشدید بازرسی‌های بهداشت محیط در ایام نوروز تاکنون حدود ۱۵ هزار و ۲۳۲ بازدید در ساعات مختلف شبانه روز از مراکز عرضه موادغذایی شامل رستوران‌ها، کبابی و ساندویچ فروشی‌ها صورت گرفته است.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: در این طرح تعداد ۲۵۰ واحد صنفی متخلف شناسایی شده و به مراجع قضایی معرفی شدند که از این تعداد ۶۱ مورد پلمب، تعداد هشت هزار و ۸۷۵ مورد سنجش انجام شده با دستگاه پرتابل و ۸۱۳ مورد بازدید گشت مشترک با سایر ادارات را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار