اعتصاب کارکنان بیمارستان‌ها در آلمان

ده‌ها نفر از کارکنان بیمارستان صبح چهارشنبه ضمن دست کشیدن از کار در هایدلبرگ آلمان تجمع کردند.

ده‌ها نفر از کارکنان بیمارستان صبح چهارشنبه ضمن دست کشیدن از کار در هایدلبرگ آلمان تجمع کردند و افزایش دستمزد و شرایط کاری بهتر را خواستار شدند.

براساس گزارش راپتلی اعتصاب کارکنان خدمات بهداشتی از سوی اتحادیه «ور دی» دومین اتحادیه بزرگ کارگران آلمان فراخوان شده است. این اعتصاب بخشی از اقدامات اعتراضی دنباله دار گسترده است که در آن کارگران از همه بخش‌های حیاتی در آلمان تجمع و اعتصاب کرده‌اند تا کارفرمایان را به میز مذاکره برای افزایش دستمزد‌ها بکشانند.

مونیکا نویر از اعضای اتحادیه کارگری گفت این صنعتگران و همکاران فنی باید ۴۰ ساعت در هفته برای دریافت پول اندک، کار کنند. در گذشته افزایش دستمزد صورت گرفت، آخرین مورد در ژانویه ۲۰۲۲ با ۲ درصد بود. آیا از آن زمان تا کنون با توجه به افزایش قیمت‌ها نباید دستمزد‌ها بیشتر شود.

کشورهای اروپایی به دلیل تحریم روسیه انرژی را به قیمت بالایی از آمریکا وارد می‌کنند به همین دلیل هزینه‌های زندگی در این کشورها افزایش بسیاری یافته است. در همین راستا مردم در کشورهایی از جمله آلمان، انگلیس، فرانسه و چندین کشور دیگر دست به اعتصاب زدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
از وضعیت اسفبار پرستاران و بیمارستان های خودمونم گزارشی تهیه کنید بد نیست!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
دقیقا آلمان با پذیرش پرستار از کشور های اطراف داره این اعتراض هارو خاموش میکنه چون دستمزد کارگر خارجی کمتر از کارگر داخلی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
فکر میکردم فقط حقوق معلما کم باشه
آخرین اخبار