حادثه رانندگی در مهاباد ۳ کشته و مصدوم بر جا گذاشت

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ در محور مهاباد - بوکان یک کشته و ۲ مصدوم بر جا گذاشت.

سردار فداکار مدیر عامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: طی تماس تلفنی از طرف شهروندان با سامانە ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد از انحراف سواری پژو ۲۰۶ در محور مهاباد به بوکان، همکاران ایستگاه ۲ آتش نشانی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه یکی از سرنشین که در ماشین گیر کرده بود جان باخت و ۲ مصدوم با هماهنگی مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد منتقل شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد ادامه داد: مصدومان این حادثه از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شده‌اند و اکنون در بیمارستان این شهرستان تحت درمان هستند.

فداکار علت حادثه را سرعت زیاد و عدم کنترل خودروی سواری توسط راننده عنوان کرد.

محور مهاباد به بوکان (جاده برهان) ۶۵ کیلومتر طول دارد و به علت وجود پیچ‌های خطرناک تردد اتوبوس و کامیون و سبقت در ۸۰ درصد این مسیر ممنوع است.

این مسیر به علت آنکه ارتباط دهنده استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود، همواره یکی از پرترددترین مسیر‌های جنوبی استان آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود و حذف نقاط حادثه‌خیز و افزایش عرض آن در کاهش حوادث رانندگی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.