زورگیر بی رحم باعث مرگ راننده کوئیک شد

زورگیر بی رحم برای دزدیدن خودروی کوئیک راننده آن را به قتل رساند.

اوایل فروردین ماه امسال بررسی و رسیدگی به قتل راننده کوئیک در اسلامشهر در دستور کار اداره ۱۰ پلیس آگاهی قرار گرفت. با توجه به بررسی‌ها مشخص شد یک زورگیر در خیابان خلوت مقابل خودروی کوئیک را سد کرده و پس از وارد کردن ضربات چاقو خودرو را دزدیده و از محل حادثه گریخته است.

روز گذشته ماموران نیروی انتظامی به راننده خودروی کوئیک دستور توقف دادند، اما راننده مذکور نه تنها خودرو را متوقف نکرد بلکه با سرعت زیاد سعی در فرار از چنگ پلیس گشت داشت. در نهایت در ادامه تعقیب و گریز پلیسی خودرو متوقف و راننده زورگیر دستگیر شد.

پس از دستگیری متهم مشخص شد که خودرو سابقه سرقت داشته و زورگیر در پوشش مسافر در زمان سرقت راننده را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

مقتول نیز در بیابان‌های اسلامشهر رها شده و به دلیل شدت جراحات فوت کرده است.

متهم ۳۵ ساله که سابقه سرقت نیز داشته، در اعترافات خود گفت: در ایام عید با یکی از دوستانم به نام حمید، به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودروی کوئیک شدیم. یک نفر از ما در صندلی جلو و نفر دوم در صندلی عقب نشست. پس از خروج از اسلامشهر، با چاقو چندین ضربه به بدن راننده زدیم تا او را بترسانیم. زمانی که راننده توقف کرد، او را از خودرو به بیرون پرتاب کردیم و با سرقت خودرو، به سرعت از محل متواری شدیم و پس از آن هیچ اطلاعی از سرنوشت راننده ندارم.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به وقوع سرقت منجر به جنایت در شهرستان اسلامشهر، متهم در همان تاریخ دستگیری توسط گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی و دستگیری دیگر متهم پرونده، در اختیار تیم اعزامی از پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر قرار داده شد.

منبع: روزنامه خراسان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
قاتلا ناراحت نباشن دادگستری میره براشون رضایت میگیره
آخرین اخبار