۶۳۶ واحد طرح مسکن مهر در آذربایجان‌غربی نیمه تکمیل مانده است

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۶۳۶ واحد باقی‌مانده طرح مسکن مهر در استان است که مشکلات آن‌ها مربوط به عدم همکاری اعضا در تکمیل آورده و مسائل حقوقی بوده است.

جلال تقی‌دخت معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت:۵۱ هزار و ۹۰۸ واحد مجموع مساکن مهر در این استان است.

وی افزود: در بخش نهضت ملی مسکن نیز سهمیه استان ساخت ۱۷۸ هزار و ۹۶۲ واحد است که زمین مورد نیاز در حال حاضر برای ساخت ۲۳۰ هزار واحد مسکونی تامین شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون ۳۵ هزار و ۶۷۹ نفر از متقاضیان حائز شرایط بوده که از این تعداد هفت هزار و ۸۱۲ متفاضی اقدام به واریز آورده اولیه کرده است.

یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی نیز گفت: در مجموع ۶۳۶ واحد مسکن مهر در قالب ۱۱ تعاونی باقی مانده که باید در نیمه نخست امسال این مساکن تعیین و تکلیف شده و پرونده مسکن مهر در استان بسته شود.

وی همچنین با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان برای اجرای طرح‌های مسکن افزود: باید با برنامه‌ریزی دقیق برای تعیین و تکلیف مسائل تعاونی‌های باقی مانده مسکن مهر و همکاری در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.