فرماندار مهاباد:

قیمت مصالح ساختمانی شهر‌های همجوار نیاز به همسان سازی دارد

فرماندار ویژه مهاباد گفت: قیمت مصالح ساختمانی در شهر‌های همجوار جنوب استان متفاوت بوده و برای نظارت و کنترل بر بازار نیاز به همسان سازی دارد.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: قیمت مصالح شن و ماسه و بتن آماده و حتی دستمزد کارگر و استاد کار در شهر‌های همسایه با همدیگر متفاوت بوده و این روند قیمت گذاری و ابلاغ هزینه برخی از کالا‌ها با مشکل مواجه خواهد کرد.

وی ادامه داد: در همین ارتباط نیاز است از طریق استانداری قیمت واحد و قانونمند برای برخی از کالا و خدمات به همه شهر در راستای همسازی ابلاغ و تعیین تکلیف شود.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه برخی از کالا از تورم ۴۰ درصد اعلامی نیز بیشتر است، افزود: افزایش غیرمتعارف مصالح و دستمزد تمام پروژه‌های عمرانی و خدماتی را تحت تاثیر قرار خواهد داد که باید نسبت به آن تصمیم گیری شود.

عباسی ضمن انتقاد از نحوه توزیع کالا‌های اساسی گفت: لیست کالا‌های اساسی و فروشگاه‌های عرضه به صورت مستمر از طریق اصحاب رسانه اطلاع رسانی شود.

در ادامه جلسه در خصوص اختلافات بر سر قیمت‌های ابلاغی از طرف ستاد تنظیم بازار با حضور نمایندگان صنوف مختلف بحث و گفتگو شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.