اعتبار لازم برای توسعه و ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی اردبیل تامین شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بر تامین اعتبارات لازم برای توسعه و ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل تاکید کرد.

هاشم علایی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه‌ای، نقش اساسی در جذب سرمایه‌گذار و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز واحد‌های تولیدی ایفا می‌کند که باید تلاش شود مشکلات موجود در شهرک‌های صنعتی به هر نحو ممکن برطرف و مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در نشست مشترک با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت این شرکت در سال ۱۴۰۲ برای رونق تولید و اشتغال خبر داد و افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و به منظور رشد و توسعه صنعتی و سرمایه گذاری در استان، برنامه‌های این شرکت در حوزه‌های مختلف؛ تامین اعتبارات، ایجاد زیرساخت‌ها، توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی، فعال سازی قرارداد‌های راکد و ارائه بسته‌های حمایتی به واحد‌های تولیدی تدوین شده است که این برنامه‌ها با جدیت هرچه تمام‌تر در سطح شهرک‌های صنعتی استان اجرایی خواهد شد.

علایی ضمن تشکر از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان درخصوص تامین اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۱ ابراز داشت: با توجه به گستردگی شهرک‌های صنعتی، اعتبارات در نظر گرفته شده تامین کننده نیاز‌های این شرکت برای ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی را ندارد که در اینجا از تمامی مسئولان استانی تقاضا داریم در حل مشکلات، یاریگر شرکت شهرک‌های صنعتی باشند.

او حمایت از سرمایه‌گذار را زمینه‌ساز رشد همه جانبه استان برشمرد و تصریح کرد: برای حل مشکلات زیرساختی، نیازمند مساعدت و همراهی همیشگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هستیم که امیدواریم با تخصیص اعتبارات عمرانی مناسب بر اساس واقعیت‌های موجود در شهرک‌های صنعتی، جوابگوی خیل عظیمی از تقاضا‌های بحق سرمایه گذاران و واحد‌های تولیدی باشیم.

داود شایقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل نیز اظهار داشت: حل مشکلات زیرساختی واحد‌های تولیدی منجر به رونق تولید و کاهش بیکاری در سطح استان خواهد شد که تحقق این هدف مهم، از جمله دغدغه‌ها و برنامه‌های این سازمان است. او در پایان در خصوص تامین اعتبارات عمرانی لازم برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی قول مساعد داد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.