در انتهای بازار رقم خورد:

شاخص کل بورس از منطقه سبز عقب نشینی کرد

شاخص کل بورس با رشد ۱۰ هزار و ۲۵۸ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۶۴۳ واحدی ایستاد.

یکشنبه (۲۰ فروردین) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۵۸۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۹۶۶ واحدی قرار گرفت.در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۱۰ هزار و ۲۵۸ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۶۴۳ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۱۰ هزار و ۳۲۱ میلیارد تومان رسید. «کگل»، «فارس» و «رمپنا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خودرو»، «خساپا» و «شستا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۱۱ هزار و ۳۵۲  واحدی روی پله ۶۸۷ هزار و ۸۹۷ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۸ هزار و ۳۰ میلیارد سهم به ارزش ۱۰ هزار و ۳۲۱ هزارمیلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۴۲۸ واحدی روی پله ۲۷ هزار و ۴۸۷ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۴ هزار و ۶۴۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۹۸۴ میلیارد تومان رسید.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲ هزار و ۱۳۵ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «شیمیایی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های کسرا، و فباهنر ولپارس بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های سخزر، کرازی و تکنو بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های وسپهر، دتولید و زدشت بیشترین افزایش قیمت و سهام آ س پ، ثغرب و بالاس بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های پی باد، وکغدیر وفردا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، افران و سپر در بورس ایران داشتند.
برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، آوند وثبات بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اعتماد، کارا ۴ و آوند در فرابورس ایران داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نماد‌های خگستر، خودرو و دارایکم بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها شستا، خودرو و خساپا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۱۲۷۴، اراد ۱۲۶۴، اراد ۱۲۱۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و کارا بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تلوان
۲۲:۰۱ ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
ایا بازار ‌سرمایه می تواند به دیگر‌‌ بازارها ی اقتصادی برسد
Iran (Islamic Republic of)
سیدی
۲۱:۵۹ ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
در طی ۲ تا ۴ سال اخیر قیمت سکه ربع بهار نزدیک ۳۰ برابر رشد کرده است رشد قیمت مسکن در اطراف تهران بیش از ۲۵ برابر بوده رشد قیمت ارز بیش ۱۵ برابر و.......در این طرف ۳ سال بازار سرمایه مستمر منفی با این حساب امروز سهامداران سرمایه ندارند چون بی ارزش شده است با تورم و عدم رشد سهم ها
Iran (Islamic Republic of)
سعیدی
۲۰:۱۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
۳ سال پیش ۵ میلیارد تومان پول و سرمایه با ارزش خود را در بورس سرمایه گذاری کردم و سهام پتروشیمی ابادان و لکما و...را خریدم ان زمان با این پول می توانستم ۵۰ واحد اپارتمان در پردیس و دماوند و پرند و.....بخرم حالا ۳ سال گذشته و سرمایه ام در بورس منفی شده و تنها ۲ میلیارد تومان را به من نشان می دهد با این پول امروز نمی توانم حتی یک واحد اپارتمان بخرم قیمت هر واحد اپارتمان در پردیس نزدیک ۴ میلیارد تومان رشد کرده است ای خدا با سرمایه ام چه کردند بی ارزش و.......امروز بایستی قیمت هز سهم پتروشیمی ابادان حداقل ۳۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ تومان برسد تا به دیگر بازار های اقتصادی سرمایه ام برسد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۰۹ ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
بازار سبز ولی سهامدار ۷۵ درصد سرمایه خود را ندارد رشد شاخص فریبنده است سرمایه سهامداران بی ارزش شده است بعد از چهل سال در ۳ سال اخیر بازار سرمایه فاسد از اب در امد و موجب از بین کردن سرمایه سهامداران گردیده است بی ارزش کردن سرمایه انان ودر طی ۳ سال و.....
آخرین اخبار