استاندار:

شرکت‌های دانش بنیان برای شکوفایی ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان هدف گذاری کنند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان ظرفیت‌های مهمی در حوزه کشاورزی، دامداری، شیلات، معادن و صادرات و واردات دارد که شرکت‌های دانش بنیان برای شکوفایی این ظرفیت‌ها باید هدف گذاری کنند.

  محمد کرمی در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان با اشاره به شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری اظهارداشت: مهار تورم و رشد تولید یک فرمان از سوی رهبر معظم انقلاب است که باید در کف میدان اجرایی و عملی شود و اینگونه نباشد که تنها به عنوان یک شعار صرف و سربرگ اداری باشد و در انتهای سال هم بازخوردی نداشته باشد.

وی بیان کرد: برای عملیاتی شدن فرمان رهبر معظم انقلاب باید استعدادهای استان سیستان و بلوچستان در حوزه‌های مختلف شکوفا و به بهره‌برداری رسد.

استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به مدیران پارک علم و فناوری اظهارداشت: شما مسوولان یک مرکز تحقیقاتی هستید که باید فکر کنید که از ظرفیت‌های خدادادی که در این استان وجود دارد چه استفاده هایی می‌توان کرد تا با استفاده از این ظرفیت‌ها برای منطقه تولید ثروت داشته باشیم.

وی افزود: یکی از این حوزه‌ها، حوزه تجارت است که سیستان و بلوچستان با موقعیت ویژه‌ای که دارد باید در حوزه تجارت و واردات و صادرات با کشورهای همسایه از جمله افغانستان، پاکستان، کشورهای عربی و آفریقایی فعال شود و نیازمندی‌های این کشورها از طریق صادرات از این استان تامین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار