تعیین تکلیف صندلی داغ تیم ملی بسکتبال در نشست هیئت رئیسه؛ ارمغانی، بچیروویچ و دیگر هیچ

تیم ملی بسکتبال ایران در شرایطی حضوری دیگر در جام‌جهانی را تجربه خواهد کرد که در نشست هیئت رییسه این فدراسیون تکلیف سرمربی بسکتبال کشورمان مشخص خواهد شد.

بعد از تغییرات ایجاد شده در راس فدراسیون بسکتبال ایران سعید ارمغانی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد و بلندقامتان کشورمان را در ادامه مسیر پنجره جام‌جهانی همراهی کرد.

تیم ملی بسکتبال ایران در شرایطی موفق به حضور در جام‌جهانی شد که عدم حضور استرالیا در ایران و برد فنی برابر این تیم کمک شایانی به ارمغانی و شاگردانش برای صعود به جام‌جهانی کرد و اکنون هیئت رییسه فدراسیون در نظر دارد در نشست آتی خود ضمن بررسی عملکرد کادر فنی و بازیکنان تیم ملی، در خصوص آینده تصمیم‌گیری کند.

در صورتی‌که گزینه‌های مطرح شده ایرانی باشند، شانس ارمغانی برای ادامه همکاری با تیم ملی بسکتبال بیشتر از سایر نفرات است اما اگر در این نشست موضوع حضور گزینه خارجی مطرح باشد این احتمال وجود دارد که تیم ملی بسکتبال ایران با مربی خارجی به جام‌جهانی بسکتبال برود. با توجه به حضور مهمد بچیروویچ در ایران و سابقه همکاری وی با تیم ملی بسکتبال ایران به نظر می‌رسد او یکی از گزینه‌های در دسترس برای حضور روی نیمکت تیم ملی است.

قرار است نشست هیئت رئیسه فدراسیون بسکتبال روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین‌ماه برگزار شود. جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ از سوم شهریورماه سال جاری به میزبانی سه کشور ژاپن، فیلیپین و اندونزی آغاز می‌شود. تیم ملی ایران از سال ۲۰۱۰ تاکنون در تمام ادوار جام جهانی حضور داشته است.

ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار