اعلام زمان شروع به کار پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کادر اداری قوه ­قضائیه

مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه ­قضائیه از شروع به کار پذیرفته ­شدگان آزمون کادر اداری سال ۱۴۰۰ قوه ­قضائیه در ابتدای اردیبهشت سال جاری خبر داد.

محسن برزوئی مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه ­قضائیه عنوان کرد: صدور ابلاغ شروع به کار پذیرفته ­شدگان نهایی آزمون کادر اداری قوه ­قضائیه آغاز گردیده است و ابلاغ آن دسته از پذیرفته­ شدگانی که تشریفات قانونی لازم را طی نموده و پرونده استخدامی آنان تکمیل گردید، در حال صدور می­ باشد.

دکتر برزوئی افزود: این دسته از نیرو‌ها فعالیت خود را رسماً از تاریخ چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در قوه ­قضائیه آغاز خواهند نمود و با وصول تأییدیه ­های گزینش و تکمیل پرونده­‌های سایر پذیرفته­ شدگان، ابلاغ آنان نیز صادر و عملاً جذب دستگاه می ­شوند.

مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه ­قضائیه همچنین اعلام کرد: با شروع به کار نفرات پذیرفته ­شده اصلی در این مرحله، نسبت به تکمیل ظرفیت و فراخوان متقاضیان واجد شرایط ذخیره، جهت تکمیل ظرفیت­‌های خالی اقدام و به­ زودی از آنان جهت مراجعه به منظور تشکیل پرونده استخدامی و طی مراحل و تشریفات قانونی جذب، دعوت بعمل خواهد آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۴:۳۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
با سلام کسانی که در قوه قضاییه پست سازمانی انان حذف شده وتمام مراحل گژینش را گذرانده اند کی احکامشان صادر میشود قبلا از پاسخ گویی شما متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۱:۳۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام کسانی که در رسته اقدامات تامینی ثبت نام کردند واین پست حذف شده حکمشان چی میشود
آخرین اخبار